خبرگزاری کار ایران

شهرام جزایری در فهرست خریداران پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۴۵۸

میان خریداران سهام باشگاه پرسپولیس، گروهی حضور دارند که روی کمک شهرام جزایری حساب ویژه ای باز کرده اند. آنها در فهرستشان برای مدیریت اداره باشگاه، نام شهرام جزایری را هم قرارداده اند.

در حالیکه بنا بر اعلام سازمان خصوصی سازی مزایده دو تیم استقلال و پرسپولیس لغو شده، اسامی جدیدی از خریداران این دو تیم باشگاهی رسانه ای شده است.

به گزارش گروه سایر رسانه های ایلنا به نقل از عصر ایران؛ یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: شهرام جزایری در میان داوطلبان خرید باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران است.

این منبع آگاه اضافه کرد: ‌ در میان خریداران سهام باشگاه پرسپولیس گروهی حضور دارند که روی کمک شهرام جزایری حساب ویژه ای باز کرده اند. آنها در فهرست شان برای مدیریت اداره باشگاه نام شهرام جزایری را قرارداده اند.

وی افزود: این گروه مسؤولیت مدیریت مالی پرسپولیس را به شهرام جزایری پیشنهاد کرده اند. براساس این پیشنهاد او مدیریت منابع مالی و ایجاد شرایط درآمدزایی برای پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت. آنها روی مدیریت جزایری حساب ویژه ای باز کرده اند اما برای جلوگیری از ایجاد مشکل حاضر نیستند تا لحظه خرید باشگاه این نام بر سرزبان ها بیافتد.

«شهرام جزایری عرب» فعال اقتصادی در سال ۱۳۸۱ به دلیل پرونده اقتصادی بازداشت و محاکمه شد. او مهرماه گذشته(پس از سپری کردن دوران محکومیت) از زندان آزاد شد.

مراسم مزایده باشگاه های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران قرار بود امروز دوشنبه برگزار شود اما این برنامه با تصمیم سازمان خصوصی سازی لغو و به زمانی دیگری واگذار شد. سازمان خصوصی سازی به دلیل عدم دریافت هیچ پیشنهاد قیمتی، مزایده را لغو کرد.

قیمت پایه تعیین شده برای هر یک از این باشگاه ها مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان است. مالکیت این دو باشگاه ورزشی پس از انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ به دولت(وزارت ورزش و جوانان) سپرده شد. پرسپولیس و استقلال تهران، پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال ایران هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز