خبرگزاری کار ایران

خانه ارزان می شود یا گران؟

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۵۷

براساس آمارهای جهانی، ایرانی‌ها از نظر توان مالی خرید خانه، بین ١٢٢ کشور جهان رتبه ١٠٧ را از آن خود کرده‌اند.

در حالی که دولتی‌ها، بازار آرام مسکن را در آینده پیش‌بینی می‌کنند، اما برخی از کارشناسان، خبر از احتمال افزایش قیمت‌ها می‌دهند.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های ایلنا به نقل از خبر آنلاین؛ پیش‌بینی‌ ناپذیری اقتصاد ایران برای هیچ‌کس پوشیده نیست و هر اتفاقی ممکن است پیش‌بینی‌ها و معادلات را بر هم زند. مسکن نیز از این قاعده مستثنی نیست و هنوز کسی نمی‌داند چه اتفاقی در آینده در بازار مسکن خواهد افتاد و آیا اتفاقات سال ۱۳۸۶ دوباره در بازار تکرار می شود یا خیر. با این وجود، عده‌ای که اغلب وابستگی دولتی دارند، پیش‌بینی بازار آرام مسکن را در آینده دارند و در مقابل، اما برخی از کارشناسان و تحلیلگران بازار، خبر از احتمال افزایش قیمت‌ها می‌دهند.

گروه اول منطقی که در این زمینه می‌آورند، خروج از رکود بخش مسکن با شیب ملایم است و در عین حال معتقدند که طرح‌هایی که دولت در پیش دارد، قیمت مسکن را کاهش می‌دهد. این در حالی است که گروه دوم، همچنان تاکید دارد بخش مسکن در رکود به‌سر می‌برد، بنابراین قیمت مسکن بدون جنجال در شرایط رکود افزایش می‌یابد.

اما واقعا چه اتفاقی برای بازار مسکن می‌افتد؟! آن هم در شرایطی که براساس آمارهای جهانی، ایرانی‌ها از نظر توان مالی خرید خانه، بین ١٢٢ کشور جهان رتبه ١٠٧ را از آن خود کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز