خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون سیاسی وزیر کشور کیست؟

زمانی مناسب برای تعیین یک ژنرال به عنوان استاندار مرکزی

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۳۳

گفته می شود در حال حاضر زمانی و رضوی دو گزینه نهایی برای این سمت هستند. اما شانس زمانی بیشتر است شاید برای همین است که اصلاح طلبان و اعتدال گرایان استان مرکزی در هفته گذشته دیدارهایی با او انجام دادند. حتی برخی از اصولگرایان معتدل استان مرکزی نیز با محمود زمانی جلسه برگزار کرده اند و نظرات شان را به او انتقال داده اند.

جانشین معاون محمد حسین مقیمی استاندار سابق استان مرکزی و معاون سیاسی فعلی وزارت کشور به زودی معرفی می شود.

مقیمی حدود دو هفته پیش از استانداری استان مرکزی استعفا کرد تا در سمت حساس معاونت سیاسی وزارت کشور انجام وظیفه کند. سمتی که مدت ها بود پس از استعفای میرولد خالی مانده بود و دولت روحانی به همین دلیل مورد انتقاد اصلاح طلبان قرار داشت.

پس از حضور مقیمی در تهران اعتدال گرایان و اصلاح طلبان استان مرکزی به دنبال گزینه ای در اندازه های استاندار سابق خود بودند تا سکان هدایت استان مرکزی را به او بسپارند.

در دو هفته گذشته ازچهار نفر به عنوان جدی ترین گزینه ها برای نشستن بر صندلی استانداری مرکزی نام برده شده است.
محمود زمانی رئیس منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستائی و مناطق محروم کشور، بهمن اخوان نماینده سابق تفرش و اشتیان در مجلس و محمدجواد حق شناس این چهار نفر هستند.

زمانی از اعضای ارشد ستاد انتخاباتی محمد رضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است.

رضوی هم از نیروهای نزدیک به جهانگیری و عضو ستاد اصلاح طلبان در انتخابات یازدهم بود.

محمدجواد حق شناس نیز از اعضای حزب اعتماد ملی و مدیرکل سیاسی دوزارت کشور در دولت اصلاحات است.

بهمن اخوان هم نماینده تفرش و اشتیان در سه دوره و از اعضای ستاد روحانی در انتخابات گذشته است.

مجمع نمایندگان ادوار مجلس، رئیس و برخی اعضای ستاد روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و اصلاح طلبان این استان در هفته گذشته دیدارهای متعددی را با این گزینه ها و افراد تاثیر گذار انجام داده اند.

یک منبع نزدیک به اصلاح طلبان این استان در گفت و گو با آفتاب تاکید کرد که اصلاح طلبان استان مرکزی به دنبال استانداری برای استان مرکزی هستند که در اندازه مقیمی باشد.

به گفته او اصلاح طلبان استان مرکزی خواستار انتخاب استانداری با شاخصه های ملی و دارای توان مدیریت کلان پتانسیل های اقتصادی این استان صنعتی هستند.

گفته می شود در حال حاضر زمانی و رضوی دو گزینه نهایی برای این سمت هستند و به زودی یک نفر از این دو به عنوان استاندار مرکزی معرفی می شود.

با توجه به سمت کلانی که رضوی به عنوان معاون امور روستائی معاون اول دارد شانس محمود زمانی برای نشستن بر جایگاه استانداری استان مرکزی بیشتر است؛ شاید برای همین است که اصلاح طلبان و اعتدال گرایان استان مرکزی در هفته گذشته دیدارهای متعددی با او انجام دادند. حتی برخی از اصولگرایان معتدل استان مرکزی نیز با محمود زمانی جلسه برگزار کرده اند و نظرات شان را به او انتقال داده اند.

محمود زمانی در دولت اصلاحات استاندار ایلام و چهارمحال و بختیاری بوده است.

به نظر می رسد اصلاح طلبان استان مرکزی به دنبال جانشین مناسبی برای شخصی هستند که معاون وزارت کشور در دولت اصلاحات و دولت اعتدال را در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز