خبرگزاری کار ایران

دفاع تمام‌قد سیاستگذار ائمه جمعه از رحیمی

کد خبر : ۲۲۴۶۲۹

جناب آقای رحیمی در دولت گذشته خدمات شایانی کردند. بماند که عده‌ای فضایی ایجاد می‌کنند که خدمات را نادیده می‌گیرند و یک عده از انسان‌ها را رمی می‌کنند و مورد هدف قرار می‌دهند که بسیاری از این مسائل یا ناآگاهانه است یا مغرضانه. بعضی‌ها نمی‌دانند، بعضی‌ها هم مغرضانه عمل می‌کنند. خدمات بسیار ارزشمندی در دولت‌های گذشته انجام شد. در طول دوران انقلاب، خدمتگزاران صدیقی خدمت کردند.

هفته گذشته مراسم ترحیم مادر محمدرضا رحیمی در مسجد نور تهران برگزار شد که حاشیه‌هایی را در بر داشت. از حضور محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی گرفته تا حضور علوی وزیر اطلاعات دولت یازدهم. همچنین حضور تابش خواهرزاده سیدمحمد خاتمی و قرائت پیام تسلیت محمدرضا عارف موضوعاتی بودند که برای اهل رسانه و سیاست اهمیت ویژه‌ای داشت اما چیزی که در این میان به‌رغم اهمیت ویژه، کمتر در رسانه‌ها منتشر شد، دفاع تمام‌قد حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از رحیمی بود که در میان شگفتی حضار به عنوان سخنران مراسم ختم در پشت تریبون قرار گرفته بود.

به گزارش ایلنا، «جمهوریت» با این مقدمه نوشت: تقوی پس از آنکه سخنانی را در باب جایگاه مادر بیان کرد، به یک‌باره به دفاع از رحیمی پرداخت و او را خادمی دانست که ناآگاهانه یا مغرضانه خدماتش به نظام نادیده انگاشته شده است.

تقوی سپس رحیمی را نیرویی مخلص، ولایی و خادم نامید که «عده‌ای» می‌خواهند از تداوم خدمات او جلوگیری کنند.

این نخستین بار است که کسی به غیر از رئیس دولت دهم از رحیمی دفاع همه‌جانبه می‌کند. شاید بیان این سخنان به منزله مرحله جدیدی در پرونده محمدرضا رحیمی باشد.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در خصوص والده محمدرضا رحیمی و ستایش مقام مادر تصریح کرد: برادر عزیز و بزرگوارم جناب آقای دکتر رحیمی خاطره‌ای را سال‌ها قبل برای من نقل کرده بودند که وقتی مقام معظم رهبری مورد سوء قصد قرار گرفتند و خبر آن منتشر شد، مادر ایشان که در یکی از شهرهای کوچک کشور که اغلب زندگی مردم، زندگی محرومین است، چند مرغ و خروسی را که داشتند نذر حضرت آقا می‌کنند برای شفای ایشان تا بتوانند به اندازة بضاعت و توان خودشان، ارتباط خود را با ولایت حفظ کنند. این مادر مؤمنه، فرزندانی را تربیت کرد که در زمان جنگ و جبهه و در روز خدمت، حضور یافتند.

تقوی سپس در خصوص معاون اول دولت دهم گفت: جناب آقای رحیمی در دولت گذشته خدمات شایانی کردند. بماند که عده‌ای فضایی ایجاد می‌کنند که خدمات را نادیده می‌گیرند و یک عده از انسان‌ها را رمی می‌کنند و مورد هدف قرار می‌دهند که بسیاری از این مسائل یا ناآگاهانه است یا مغرضانه. بعضی‌ها نمی‌دانند، بعضی‌ها هم مغرضانه عمل می‌کنند. خدمات بسیار ارزشمندی در دولت‌های گذشته انجام شد. در طول دوران انقلاب، خدمتگزاران صدیقی خدمت کردند. ما ۸۰۰ امام جمعه داریم و بنده با مردم و ائمه جمعه ۸۰۰ شهر در ارتباطم. خدمات بسیار ارزشمندی انجام شده است. چرا بعضی‌ها این خدمات را نادیده می‌گیرند؟ امان از آن فکر بیمار و دل سیاهی که چنین می‌کند! این همه مدیر متدین، ارزشمند و حزب‌اللهی خدمت کردند. آقای رحیمی هم در جمع این خدمتگزاران مخلص خدمت کرد. هیچ موقع هم مدعی نبود.

این روحانی برجسته که این روزها مامور وحدت اصولگرایان شده است در ادامه گفت: من ایشان را ۳۰ سال است می‌شناسم. من ایشان را کاملا می‌شناسم. از دوره‌ای که مجلس بودیم و بعد از مجلس در دوره‌ای که مسئولیت معاون اول را داشتند. ما مدام با ایشان کار می‌کردیم در نهاد نماز جمعه. همیشه در دولت‌ها نیروهای مخلص فراوان بوده‌اند. قدر این نیروها را باید بدانیم. نیروهایی که برای خدا کار کردند و کار می‌کنند و زحمت می‌کشند. ایشان در یک خانواده مؤمن تربیت شده و رشد کرده و همینطور برادران و خواهران ایشان که همگی در خدمت این انقلاب بوده‌اند. به هر حال اینچنین مادری طبیعی است که فرزندان خدمتگزاری هم تحویل جامعه بدهد که تحویل دادند و خدمت کردند و زحمت کشیدند. خداوند از همة آنها به شایستگی قبول کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز