خبرگزاری کار ایران

ضیافت شام احمدی نژاد برای اعضای جبهه پایداری

کد خبر : ۲۰۹۰۴۲

احمدی نژاد پس از پایان دوران ریاست جمهوری و پس از یک دوره سکوت و سکون، فعالیت سیاسی اش را مجددا آغاز کرده است. نامه نگاری‌ها، حضور در مراسم‌های رسمی و غیر رسمی، افزایش فعالیت‌های رسانه‌ای نزدیکان وی و شکل گرفتن جلسات دفتر ولنجک از جمله فعالیت هایی هستند که احمدی نژاد را پس از یک دوره سکون سیاسی دوباره در مرکز توجه رسانه ها قرار داد.

محمود احمدی نژاد اعضای جبهه پایداری در مجلس و نمایندگان نزدیک به این جبهه را به ضیافت شام دعوت کرده است.

به گزارش پیام نو امروز در مجلس نمایندگان پایداری نیروهای و ابسته به این جریان یا نیروهای نزدیک به این جریان را به ضیافت شام محمود احمدی نژاد دعوت می کردند.

بر اساس این گزارش اعضای جبهه پایداری صرفا از نمایندگانی برای این ضیافت دعوت می کردند که احتمال داشت دعوت آنها را قبول کنند. به گفته یکی از نمایندگان مجلس به خبرنگار پیام نو جبهه پایداری نتوانسته است آلترناتیو مناسبی برای احمدی نژاد پیدا کند. بنابراین تلاش می‌کند تا برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی حول احمدی نژاد یک ائتلاف از جریان اصولگرا را ایجاد کند.

به گفته این نماینده اصولگرا برخلاف تصورهای موجود و به دلیل فقدان چهره مناسب و رای آور؛ میزان گرایش به احمدی نژاد در جریان اصولگرا افزایش یافته است.

پیش از این اخبار پراکنده‌ای از گرایش جبهه پایداری به احمدی نژاد در رسانه‌ها منتشر شده بود.

احمدی نژاد پس از پایان دوران ریاست جمهوری و پس از یک دوره سکوت و سکون، فعالیت سیاسی‌اش را مجددا آغاز کرده است. نامه نگاری ها، حضور در مراسم های رسمی و غیر رسمی، افزایش فعالیت‌های رسانه‌ای نزدیکان وی و شکل گرفتن جلسات دفتر ولنجک از جمله فعالیت‌هایی هستند که احمدی نژاد را پس از یک دوره سکون سیاسی دوباره در مرکز توجه رسانه‌ها قرار داد.

نزدیکان وی معتقدند که احمدی نژاد در صورت حضور مجدد در انتخابات ریاست جمهوری می تواند پیروز این میدان باشد.

این در حالی است که محمدرضا رحیمی معاول اول احمدی نژاد در دولت با اتهام های سنگین فساد اقتصادی روربروست. در عین حال مشخص نیست که رحیم مشایی در دور جدید فعالیت های احمدی نژاد چه جایگاهی دارد. برخی اصولگرایان معتقدند محور قرار گرفتن رحیم مشایی در دولت قبل باعثفاصله گرفتن اصولگرایان از احمدی نژاد شد. احمدی نژاد تاکنون از رحیم مشایی و دیدگاه های وی دفاع کرده است.

آیت الله مصباح یزدی به عنوان پدر معنوی جبهه پایداری ددر اواخر دولت احمدی نژاد انتقادهایی را به رابطه وی و رحیم مشایی وارد کرد اما پس از پایان دولت احمدی نژاد انتقادی از آیت الله مصباح یزدی درباره رابطه مشایی و احمدی نژاد در رسانه ها و به طور علنی منتشر نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز