خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۶۱۷

فروردین

امروز صبح که از خواب بیدار میشی، خواب های دیشبت مثل یه فیلم سینمایی توی ذهنت مرور میشن. همه چیز رو با جزئیات یادت میاد، انگار که تازه اتفاق افتاده باشن. این خواب ها یه پیامی برای تو دارن، یه راز قشنگی که باید کشفش کنی. کمی بهشون فکر کن و ببین چه معنایی میتونن داشته باشن. برای گرفتن یه تصمیم مهم، یه ذره بیشتر صبر کن. عجله نکن، بذار همه چیز درست پیش بره. توی اطرافت یه آدم گرفتار هست که به کمکت نیاز داره. ازش دریغ نکن و هر کاری که میتونی براش انجام بده. مطمئن باش که خدا ازت راضی میشه. اگه کسی بهت پیشنهاد سفر داد، بدون هیچ معطلی قبول کن. یه سفر پرماجرا و هیجان انگیز در انتظارت هست که زندگیت رو متحول میکنه. تو به یه تغییر اساسی توی زندگیت نیاز داری و این سفر بهترین فرصت برای تو هست.

اردیبهشت

امروز عشق و احساسات مثل یه رودخونه خروشان توی زندگیت جاری میشن. اگه مجردی، یه عشق ناگهانی و غیر منتظره در کمینته. حواست رو جمع کن که یهو غافلگیر نشی! اگه هم که قبلا عاشق شدی، امروز بهترین فرصت برای تو هست که رابطه ات رو قوی تر کنی. میتونی با عشقت یه گفتگوی عمیق و صمیمی داشته باشی و همه حرف های ناگفته ات رو بهش بزنی. از این فرصت طلایی به بهترین نحو استفاده کن. لجبازی و جنگیدن فقط باعث میشه توی یه دایره بسته گیر کنی. به خاطر خودت هم که شده، یه قدم به عقب بردار و از این جنگ بی فایده دست بکش. شکرگزار نعمت هایی که داری باش و به فردا فکر نکن. مشکلات مالی ات هم موقتی هستن. یه ذره صبر داشته باش، اوضاع به زودی رو به راه میشه.

خرداد

امروز صبح که از خواب بیدار می شوی، حس و حال عجیبی داری. از یک طرف پر از انرژی و قوی هستی، و از طرف دیگر ذهنت درگیر خیالات و رویاهاست. انگار توی یه دنیای دیگه سیر می کنی و نمی تونی به طور کامل روی دنیای واقعی تمرکز کنی. این میتونه باعث بشه که از فرصت های امروزت به خوبی استفاده نکنی. سعی کن یه تعادل بین دنیای خیال و واقعیت ایجاد کنی. به ندای قلبت گوش کن، اما در عین حال حواست به دنیای واقعی هم باشه. امروز یه فرصت عالی برای پیشرفت در کار برای تو پیش میاد. از این فرصت استفاده کن و از رئیست بخواه که بهت یه مسئولیت جدید بده. مطمئن باش که می تونی از پسش بری. دلت برای کسی که سالهاست ندیدیش تنگ شده. باهاش تماس بگیر و یه قرار ملاقات بذار. دیدنش بهت حسابی روحیه میده.

تیر

امروز یکی از بهترین روزهای زندگی شماست. چند سال بعد که به گذشته نگاه می‌کنید، با حسرت و نوستالژی به این روز فکر خواهید کرد. روابط عاطفی شما در وضعیت فوق‌العاده‌ای قرار دارند. شما به راحتی می‌توانید احساسات عمیق خود را با شخص مورد علاقه‌تان در میان بگذارید و از عشق و صمیمیت بین خود لذت ببرید. آینده بسیار روشن به نظر می‌رسد. شما با شور و اشتیاق فراوان مشغول برنامه‌ریزی برای آینده هستید و برای رسیدن به خواسته‌هایتان مصمم هستید. با قدرت، انرژی، سلامتی و آمادگی فعلی شما هیچ چیز غیرممکن نیست. در مورد مسائلی که نگران انجام آنها هستید، بیش از حد حساسیت نشان ندهید. وسواس فکری و چند باره فکر کردن به یک موضوع فقط شما را خسته و کلافه می‌کند. سعی کنید با قاطعیت تصمیم بگیرید و به تصمیم خود احترام بگذارید.

مرداد

امروز یه روز پر از شور و شادی و همدلی در انتظار شماست! دور هم جمع شدن با خانواده و دوستانتون، یه جشنِ شاد و خاطره انگیز رو رقم خواهد زد. دیدار مجدد با کسی که برای مدتی از شما دور بوده، حسابی حالتون رو خوب می‌کنه و لبخند رو به لب هاتون میاره. شاید میزبان دوستانی باشید که علایق مشترکی با شما دارند و با هم به بحث و گفتگو در مورد موضوعات جذاب می‌پردازید. این بحث ها ممکنه کمی داغ بشه و حتی بعضی ها تا حدی از دست هم عصبانی بشن، اما در نهایت همه از این گفتگوها لذت خواهند برد. اگر قصد دارید چیز مهمی رو در یک جای امن مخفی کنید، حواستون رو حسابی جمع کنید، چون احتمال اینکه بعداً خودتان هم فراموش کنید کجا گذاشته اید خیلی زیاده! شنیدن یه خبر شگفت انگیز، شما رو غافلگیر و خوشحال می‌کنه. یه سفر در پیش دارید که برای آرامش جسم و روحتان خیلی لازم و ضروری هست.

شهریور

امروز یه روز پر از شور و شوق و اتفاقاتِ جورواجور در انتظارته! تو و عشقت می‌تونید توی فعالیت‌های گروهی و اجتماعیِ زیادی که دور و برتون در جریانه، شرکت کنید و کلی خوش بگذرونید. تو این جمع‌ها، یهو چشمتون به بعضیا از دوست و آشناها میافته و شروع می‌کنید به گپ و گفت و خنده و شوخی. اما حواست رو جمع کن! با دقت به حرف‌هایی که بین شما و بقیه رد و بدل می‌شن گوش کن، چون چیزهای مهمی از این صحبت‌ها یاد می‌گیری. یه خبر مهم! یه چیزی توی روابط اجتماعی و وضعیت شغلی‌ات در حال تغییره. یه تغییرِ غیرمنتظره که می‌تونه مثبت یا منفی باشه و حسابی غافلگیرت می‌کنه. اما نگران نباش! حتی اگه این تغییر به ظاهر منفی باشه، در نهایت به نفعت تموم می‌شه. یه تصمیمِ مهم هم در مورد خرید یا نقل مکان منتظرته. زیاد سخت نگیر! خودت می‌دونی که کارهای واجب‌تر دیگه هم داری که باید بهشون برسی.

مهر

امروز یه روزِ پُر از چالش و فکر و خیال در انتظارته! تغییراتِ این چند وقت اخیر، حسابی باعث شدن به باورها و ارزش‌های خودت شک کنی. اما یه کم دقیق‌تر که نگاه کنی، می‌بینی که فقط دنیایِ دور و برت و دوست و آشناهات نیستن که عوض شدن، خودت هم یه آدمِ دیگه شدی! این تغییر و تحولات، نگرشت رو به دنیا و زندگی عوض کرده و شاید اولش یه کم هول بشی و ناراحت بشی. اما غصه نخور! این تغییرات به نفعِت هستن و کمکت می‌کنن که یه آدمِ قوی‌تر و پخته‌تر بشی. یه موضوعِ دیگه هم هست که باید بهش توجه کنی. یه شک و تردید تویِ دلت داری در موردِ طرف مقابلت. بهترین کار اینه که امتحانش کنی و خیالت رو راحت کنی. شک و تردید فقط زندگی رو به کامِ خودت تلخ می‌کنه. در آخر هم باید بگم که روزهایِ شلوغی رو پیشِ رو داری، چه از لحاظِ عاطفی و چه از لحاظِ کاری.

آبان

همه یِ اونایی که همیشه بهت می گفتن دمدمی مزاجی، امروز با دیدنِ عزم و اراده یِ تو شاخ در میارن! تو رویاهایِ بزرگی تویِ سرت داری و برایِ رسیدن بهشون حاضرِ هر کاری هستی. اما یادت باشه که باید یه کم منطقی تر باشی و واقعیت ها رو هم ببینی. درسته که میگن خواستن توانستن است، اما این حرف به این معنی نیست که عقل و منطق رو بزاری کنار و هر چیزِ غیرممکنی رو برایِ خودت ممکن تصور کنی! تو آدمِ نکته سنجی هستی، اما اگه این اخلاقت رو کنترل نکنی، ممکنه به دردسر بیفتی. پس سعی کن حد و اندازه رو نگه داری. خبرِ خوبِ امروز اینه که یه فرشته، درست سرِ بزنگاه به کمکت میاد. فقط حواست رو جمع کن، چون خطر از بیخِ گوشت رد می شه! اگه یه معامله ای تویِ ذهنت داری که مدتهاست بهش فکر می کنی، بهتره همین امروز انجامش بدی. خریدِ یه چیزِ مهم رو هم بیش از این به تعویق نینداز.

آذر

میخوای یه تکونی به زندگیت بدی و از این رکود و سکون دربیای؟ شاید به فکرِ این هستی که به خانواده و دوستانت نزدیک‌تر بشی و محل زندگیت رو عوض کنی، یا یه تغییرِ اساسی تویِ شغلت ایجاد کنی. هر چی که هست، یه چیزی تویِ دلت میگه که باید یه تکونی به خودت بدی و یه کاری بکنی! اما حواست رو جمع کن! عجله نکن و با احتیاط قدم بردار. قبل از هر کاری، تمامِ گزینه‌ها رو رویِ کاغذ بیار و با دقت بررسیشون کن. یهو یه کاری نکنی که بعداً پشیمون بشی! تو آدمِ اجتماعی و باحالیه، پس تویِ کارهایِ گروهی فعال باش و ایده‌هات رو با دوستات در میان بذار. ببین چقدر باهات همراهی می‌کنن و کمکت می‌کنن تا به آرزوهات برسی. قدرِ این همراهی و محبت رو بدون و همیشه با دوستات رفیق و صمیمی باش. یهو یه حرفی از یه نفر شنیدی که ناراحتت کرد. اما یادت باشه که اون آدم قصدی نداشته و فقط یه حرفِ ساده بوده.

دی

یه روزِ پر از حرف و خنده و صمیمیت در انتظارته! می تونی با دوستات، خانواده و حتی همکارت خیلی راحت حرف بزنی و از همدلی و همراهیشون لذت ببری. انگار یهو همه یِ این آدم ها بهتر از همیشه تو رو درک می کنن و حاضرن که تویِ هر کاری کمکت کنن. اگه یه دورهمی یا یه فعالیتِ اجتماعی تویِ برنامه ت داری، حتماً شرکت کن. این فرصتِ خوبیه که با آدم هایِ جدید آشنا بشی و دوستایِ جدید پیدا کنی. تو این جمع ها بحث هایِ جالبی هم پیش میاد که کلی ازشون یاد میگیری. امروز یه سری سوالِ مهم هم تویِ ذهنت میاد که باید بهشون جواب بدی. سعی کن واقع بین باشی و با خودت رو راست باش. زندگی رو به خودت سخت نگیر و سعی کن از هر لحظه یِ زندگیت لذت ببری. اگه تویِ رابطه یِ عاطفی هستی و یه سری حرفِ ناگفته داری، امروز بهترین فرصته که همه چیز رو روشن کنی و کدورت ها رو از بین ببری.

بهمن

اگه شغلت طوریِ که با آدم هایِ زیادی سروکار داری، مطمئن باش که امروز بهترین روزِ کاریِ زندگیت رو تجربه می کنی! وضعیتِ مالیت هم داره به سرعتِ برق و باد پیشرفت می کنه و به خاطرِ این پیشرفت، با آدم هایِ جدیدی آشنا میشی که می تونن خیلی رویِ تو و زندگیت تاثیر بذارن. تو آدمِ باهوش و کنجکاوی هستی و همیشه دنبالِ این هستی که چیزایِ جدید یاد بگیری. امروز هم بیشتر از همیشه به فکرِ کمک به بقیه هستی و می خوای سهمِ خودت رو برایِ بهتر شدنِ دنیا انجام بدی. جوابِ اون سوالی که منتظرش بودی و نگرانت کرده بود، به زودی به دستت میرسه و دوباره همون آدمِ قوی و با اعتماد به نفسِ همیشگی میشی. چند تا دعوتِ مهم هم برایِ مهمونی هایِ مختلف داری که تویِ یکی از این مهمونی ها، بالاخره اون آدمی که خیلی دوست داری ببینیش رو ملاقات می کنی!

اسفند

یه سفرِ کوتاه، حتی یه آخرِ هفته یِ پرماجرا با دوستات یا خانواده به یه جایِ گرمسیری می تونه حالِ و هوات رو از این رو به اون رو کنه. شاید امروز دلت بخواد با عشقت بری بیرون و خوش بگذرونی، اما حیف که امروز وقتِ کافی برایِ این کار رو نداری. مسئولیت ها و کارهایِ زیادی داری که باید بهشون برسی. یه نگرانی هم تویِ ذهنت داری در موردِ یه مسئله یِ کاری. بهتره اولویت هات رو مشخص کنی تا این مشکل کوچیکتر به نظر بیاد. غصه یِ گذشته رو هم نخور. آبی که ریخته شده دیگه به جوی بر نمی گرده. خودت رو آزار نده و به آینده فکر کن. مشکلاتِ اخیر باعث شده که یه کم بی حوصله و کم طاقت بشی و زود از دستِ بقیه عصبی بشی. اما نگران نباش! به زودی یه خبرِ خوب به دستت میرسه که حالِ و هوات رو عوض می کنه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز