خبرگزاری کار ایران

آپدیت Moment 5 ویندوز 11 منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۵۸۲

آپدیت Moment 5 ویندوز 11 منتشر شد که این آپدیت ویژگی‌های جدیدی مانند پیشرفت‌های دسترسی صوتی (Voice Access) برای نمایشگر‌های متعدد و Nearby Sharing بهبودیافته را به همراه دارد.

آپدیت موسوم به Moment 5 ویندوز ۱۱ سرانجام با قابلیت‌هایی از جمله Nearby Sharing و Narrator بهبود‌یافته برای کاربران ارائه شده است. این به‌روزرسانی همچنین ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیزی مانند پیشرفت‌های دسترسی صوتی (Voice Access) برای نمایشگر‌های متعدد و پشتیبانی از زبان‌های بیشتر را نیز به‌همراه دارد.

کاربران ویندوز ۱۱ از مدت‌ها قبل منتظر انتشار آپدیت Moment 5 توسط مایکروسافت هستند. تاکنون در برخی گزارش‌ها به این به‌روزرسانی و قابلیت‌های آن اشاره شده بود و اکنون تمام کاربران به آن دسترسی پیدا کرده‌اند. طبق توضیحات ارائه‌شده توسط مایکروسافت، Moment 5 اکنون برای همه در ویندوز ۱۱ در دسترس است. طبق پست مایکروسافت، این آپدیت دارای چندین ویژگی جالب است که اگر از ویندوز ۱۱ استفاده می‌کنید، احتمالاً موردپسند شما خواهد بود.

قابلیت‌های آپدیت Moment 5 ویندوز ۱۱

یکی از موارد بهبودیافته در این آپدیت، قابلیت Nearby Sharing است. قبلاً فقط در شبکه خصوصی می‌توانستید از Nearby Sharing استفاده کنید، اما با وجود آپدیت Moment5  همچنین می‌توانید در یک شبکه عمومی نیز از آن بهره ببرید. علاوه بر این، سرعت انتقال از طریق این قابلیت نیز بهبود یافته است. همچنین می‌توانید نام بهتری به دستگاه خود بدهید تا شناسایی آن هنگام استفاده از Nearby Sharing آسان‌تر باشد.

قابلیت Narrator ویندوز ۱۱ نیز اکنون کمی ارتقاءیافته است. در آپدیت Moment 5 برای این قابلیت ده‌ها صدای طبیعی مختلف وجود دارد که می‌توانید آنها را امتحان کنید. همچنین این قابلیت اکنون بهتر می‌تواند متن روی صفحه، از جمله متن دست‌نویس را بخواند.

Voice Access نیز بهبود‌هایی داشته است. اکنون می‌توانید از آن به زبان‌های فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی استفاده کنید و همچنین در چندین نمایشگر کار می‌کند. در واقع زمانی که آن را روی بیش از یک نمایشگر فعال کنید، Voice Access از یک سیستم شبکه‌ای استفاده می‌کند تا به شما کمک کند منطقه دقیقی را که می‌خواهید به آن بروید انتخاب کنید.

ویژگی‌های بسیار زیاد دیگری نیز در این آپدیت وجود دارد که از طریق پست مایکروسافت می‌توانید از آنها اطلاع پیدا کنید. در نهایت، باید به این نکته اشاره کرد که اگر آپدیت Moment 5 ویندوز ۱۱ هنوز برای شما ارائه نشده است، هیچ جای نگرانی وجود ندارد، زیرا ردموندی‌ها معمولاً این دسته از آپدیت‌های سیستم‌عامل خود را به صورت مرحله‌ای در دسترس کاربران قرار می‌دهند.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز