خبرگزاری کار ایران

علی ضیا با ویژه برنامه نوروز به شبکه نمایش خانگی آمد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۶۷۸

امسال هم علی ضیا، مجری نام آشنای کشورمان، مانند بسیاری از سال‌های گذشته با ویژه برنامه نوروز خود، لحظاتی شاد و لذت‌بخش را برای ما رقم خواهد زد. این ویژه برنامه برخلاف سال‌های گذشته، مخصوص صدا و سیما نیست و نام علی ضیا در لیست مجریان نوروزی تلویزیون دیده نمی‌شود. امسال علی ضیا با ویژه برنامه نوروز خود از طریق پلتفرم فیلم خونه به شبکه خانگی می‌آید.

بیوگرافی علی ضیا

در سال 1384، علی ضیا به تهران آمد و از سن 19 سالگی به‌طور اتفاقی وارد حوزه رادیو شد. او فعالیت خود را در رادیو جوان با برنامه طنز «پسری از کاشانه» آغاز کرد و با انتخاب به‌عنوان آیتم برتر، توجه بسیاری را به خود جلب نمود. پس از 5 سال فعالیت در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد حوزه تلویزیون شد و اولین تجربه‌اش در سیما با برنامه «گزینه جوان» بود. همچنین، همزمان با این برنامه، در رادیو نیز برنامه «خط و ربط» را اجرا می‌کرد.

فعالیت‌های علی ضیا

علی ضیا از طریق نویسندگی وارد رادیو جوان شد و خودش نیز در این برنامه رادیویی ایفای نقش می‌کرد. آقای زاهدی که صدای علی ضیا را در برنامه آخرش - که در رادیو جوان پخش می‌شد - شنید، با سید علی ضیا تماس گرفت و از او خواست برنامه گزینه جوان را اجرا کند.

هرچند که در ادامه قرار شد که وی برنامه «شروع خوب» را مجری‌گری کند، اما به دلیل پیشینه علمی علی ضیا و اختراعی که از او ثبت شده بود، دوباره اجرای برنامه گزینه جوان به علی ضیا پیشنهاد شد و اولین برنامه‌ای که به‌طور زنده از علی ضیا روی آنتن رفت، برنامه گزینه جوان بود.

بعد از آن در برنامه‌های بسیاری به مجری‌گری پرداخت که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه‌های یک و یک، فرمول یک، رادیو هفت، برنامه نیمروز، ویتامین ۳ و ویژه‌ برنامه‌های نوروزی در سال‌های مختلف اشاره کرد. علی ضیا در حال حاضر در حال ساخت سری پادکست با ضیا در زمینه زنان موفق ایرانی است.

دریافت جوایز

علی ضیا در نظرسنجی برنامه «سه ستاره» به همراه احسان علیخانی و نجم الدین شریعتی به‌عنوان، یکی از سه مجری برتر بیست سال اخیر شبکه سه انتخاب شد.

ویژه برنامه سال نو ۱۴۰۳ با علی ضیا

امسال هم هنگام سال تحویل، به رسم بسیاری از سال‌های گذشته، علی ضیا مهمان خانه‌های ما خواهد بود، اما این بار با کمی تفاوت! ویژه برنامه نوروزی علی ضیا امسال در شبکه خانگی و پلتفرم فیلم خونه منتشر خواهد شد.

فیلم خونه یک پلتفرم برای تماشای آنلاین فیلم و سریال است که می‌توانید ویژه برنامه نوروزی علی ضیا را در آن تماشا کنید. کاربران ایرانسل و همراه اول برای تماشای این برنامه و دیگر برنامه‌های فیلم خونه، نیازی به خرید اشتراک ندارند.

برای تماشای این برنامه، کافی است پس از تهیه اشتراک، وارد قسمت اختصاصی با ضیا شوید و ویژه برنامه نوروزی را از میان آن‌ها انتخاب کنید. علاوه بر آن، در این قسمت می‌توانید برنامه‌های دیگر علی ضیا، همچون پادکست‌های با ضیا، مصائب دوستان ضیا، پندانه‌های علی ضیا، جنگ فرمول یک با علی ضیا و بسیاری برنامه‌های دیگر را تماشا کنید.

علی ضیا در ویژه برنامه نوروزی امسال، میزبان هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران مطرح کشورمان خواهد بود و برنامه‌ای شاد و مفرح را در آن لحظات برای ما به ارمغان خواهد آورد.

 

منبع ایرنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز