خبرگزاری کار ایران

ساخت سریال «افسانه دونگ یی» با ورژن فانتزی!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۱۲۶

وقایع مربوط به دوران حکومت پادشاه سوکجونگ ظاهرا برای سریال‌سازان کره‌ای آنقدر جذاب هستند که فقط به روایت دراماتیک و تاریخی آن‌ها بسنده نمی‌کنند بلکه گاهی مایه‌هایی از فانتزی و سفر در زمان را هم به آن‌ها می‌افزایند! سریال «ملکه و من» (Queen and I) یکی از این سریال‌هاست.

یکی از اتفاقات مهم دوران پادشاه سوکجونگ، عزل «ملکه اینهیون» و اخراج او از قصر به دلیل توطئه‌های «بانو جانگ» بود. رویدادی که ماجراهای پیچیدۀ سیاسی را رقم زد و نهایتا نیز به بازگشت ملکه اینهیون به قصر و بازیابی مقام او منجر شد.

این همان ماجرایی است که می‌شود گفت یکی از موضوعات محوری سریال «افسانۀ دونگ‌یی» هم بوده است. اما «ملکه و من» از زاویۀ کاملا متفاوتی وارد این قصه می‌شود.

داستان «ملکه و من» دو شخصیت اصلی دارد. یکی از آن‌ها یک بازیگر زن نسبتا گمنام به اسم چوی هی جین است که در زمان حال در شهر سئول زندگی می‌کند. به تازگی بخت به او رو کرده و بزرگترین شانس زندگیش به سراغش آمده؛ به او پیشنهاد شده که در یک سریال تاریخی نقش «ملکه اینهیون» را بازی کند.

اما این فقط یک طرف ماجراست. در سمت دیگر شخصیت کیم بونگ دو را داریم که یک اشراف زادۀ اهل چوسئون است و در زمان ۳۰۰ سال قبل از امروز زندگی می‌کند. او از طرفداران ملکه اینهیون است و برای بازگرداندن ملکه به قصر تلاش می‌کند.

منبع فرادید
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز