خبرگزاری کار ایران

ماکروسافت به دنبال انتشار بازی های Starfield، ایندیانا جونز و Hellblade 2 برای پلی استیشن

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۴۲۴

مایکروسافت قصد عرضه بازی های فرست پارتی خود برای پلی استیشن ۵ را دارد.

مایکروسافت قصد عرضه بازی های فرست پارتی خود برای پلی استیشن ۵ را دارد و این موضوع برای استارفیلد (Starfield) و Indiana Jones هم صدق می‌کند.

این شایعات از ادعای یکی از کارمندان زنیمکس ریشه گرفته و اکنون سایت Verge گزارش داده که مایکروسافت در حال تصمیم گیری است که کدام یک از بازی‌های خود انحصاری نگه دارد و کدام‌ها را برای پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ منتشر کند. به نظر می‌رسد که Indiana Jones and the Great Circle جز آن دسته از بازی‌هایی است که برای پلی استیشن ۵ هم منتشر می‌شود. 

Indiana Jones and the Great Circle قرار است در دسامبر ۲۰۲۴ به صورت انحصاری برای پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شود و اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، با چند ماه تاخیر روی پلی استیشن ۵ نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. منابع XboxERA و نیک بیکر همچنین از این خبر داده‌اند که بازی Starfield و پس از لانچ بسته الحاقی Shattered Space و Hellblade 2 نیز می‌توانند برای PS5 منتشر شوند. 

همچنین ادعا می‌شود که مایکروسافت در کیت توسعه پلی استیشن ۵ نیز سرمایه گذاری کرده تا از این استراتژی مولتی پلتفرم خود پشتیبانی کند. اگر Starfield برای PS5 منتشر شود، احتمال عرضه The Elder Scrolls 6 برای این کنسول‌ هم بسیار بیشتر خواهد شد. ساتیا نادلا نیز چندی پیش گفته بود که مایکروسافت می‌تواند ناشر خوبی برای پلی استیشن و نینتندو باشد.

گزارش روز گذشته هم به این اشاره داشت که Microsoft Flight Simulator 2024 و بازی بعدی استودیو id Software (احتمالا DOOM: Year Zero) نیز مولتی‌پلتفرم خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز