خبرگزاری کار ایران

نحوه ارتباط بازیگر معروف ایرانی با پسرش در تایلند!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۹۵۷

یوسف تیموری بازیگر خوب صدا و سیمای ایران بعد از سالها با فرزندش دیدار کرد.

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در فیلم سینمایی قهرمان جندی شاپور نقش متفاوتی را بازی کرده است، تصویری از پسرش را منتشر نمود. انتشار تصویر آرمین و ویدیو کال یوسف تیموری با او نشان داد که بازیگر نقش فولاد زیر آسمان شهر از پسرخوانده تایلندیش هنوز هم حمایت می کند، در ادامه این بخش قاب پدر و پسری یوسف تیموری و آرمین را می بینید.

نحوه ارتباط بازیگر معروف ایرانی با پسرش در تایلند!

دیدار یوسف تیموری و پسرش

ماجرای ازدواج یوسف تیموری با همسر خارجیش

یوسف تیموری چند سال پیش در تایلند با خانمی به نام راپان آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گشت. این بازیگر در ابتدا اعلام نمود که آرمین پسر واقعی اوست، اما بعد از جدایی در 14 تیر 1399، آرمین را پسر همسر سابقش معرفی کرد و در برنامه ای عنوان نمود که پسر تایلندی همسرش از او نیست و او در واقع پسر خوانده اش است و همسرش برای همیشه به زادگاهش برگشته و فرزندش را بزرگ می کند.

بازیگر سریال زیر آسمان شهر در بخشی از گفت و گوهایش اعلام نموده بود که آرمین ابتدا از اینکه من پدر واقعیش نیستم، باخبر نبوده و بعد از دریافت واقعیت خیلی خوب با این قضیه کنار آمد و به من گفت تو چه پدر من باشی و چه نباشی دوستت دارم.

متاسفانه خانم راپان همسر سابق یوسف تیموری اوایل هفته اسفند ماه 1400 بر اثر بیماری سرطان در کشور تایلند درگذشت. این خبر یک ماه بعد توسط یوسف تیموری و بعد از روزهای عید نوروز 1401، رسانه ای شد و اعلام کرده مسئولیت فرزند خوانده اش «آرمین» را برعهده خواهد گرفت.

مختصر بیوگرافی و فیلم های یوسف تیموری

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 دی 1358 در تهران است، پدرش «فریدون تیموری» از گویندگان رادیو و تلویزیون ملی قبل انقلاب و مادرش خانه دار بوده و دو خواهر و یک برادر دارد و فرزند دوم خانواده می باشد.

یوسف تیموری در آثاری چون قهرمان جندی شاپور، رهایم کن، ناتو، جوکر، این چند نفر، قطار ابدی، زیر آسمان شهر، آشتی کنان، کوچهٔ اقاقیا، برای آخرین بار، زندگی به شرط خنده، قرارگاه مسکونی، یک وجب خاک، خط شکن، غیرمحرمانه، دختر شیرینی فروش، معادله، بوتیک، دختر میلیونر، خواستگار محترم، مجنون لیلی، موش، در شب عروسی و...بازی کرده است.

منبع: نمناک

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز