خبرگزاری کار ایران

ثروتمند ترین جوان ایرانی کیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۰۳۸

برخی اطلاعات اگر الزاما کاربردی هم برای ما نداشته باشند جذاب هستند. یکی از مهمترین مواردی که عموم افراد دنبال می کنند بی انکه نفع خاصی برای آنها داشته باشد این است که در هر سال و هر بازه زمانی چه کسی ثروتمندترین فرد جهان است؟عملا اینکه حالا ایلان ماسک یا مارک بزوس ثروتمندترین فرد جهان باشد تفاوتی در وضع حال ما ندارد. اما باز هم این موارد کنجکاوی ما را برمی انگیزد تا بدانیم به واقع ثروتمندترین فرد دنیا کیست

به گزارش ایلنا به نقل از اقتصادی برتر؛ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ثروتمندترین جوان ایرانی چه کسی است و چه مقدار ثروت دارد و راه درآمدزایی شان چیست؟ ثروت خود را از کجا به دست آورده؟ در ادامه با ما باشید تا ضمن بحث از جوان ترین ثروتمند ایرانی ، این سوالات را پاسخ دهیم. با ما باشید. به تازگی موسسات ببین المللی آمارهای از افزایش جمعیت ثروتمندان ایرانی داده اند و حتی گفته می شود که در سال های اخیر با افزایش نوسانات اقتصادی و فعال شدن عده ای در بازارهای مالی منجر شده تعداد ثروتمندان ایرانی به ۲۴ هزار نفر هم برسد، عدد عجیبی که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته و حتی برخی رسانه ها به دنبال این رفته اند که ببینند چه کسی از میان ثروتمندان ثروتمندترین است.وقتی به مر‌ور اخبار رسانه ها می پردازیم کمتر اطلاعاتی درباره مقدار ثروت ایرانی ها پیدا می کنیم و این موضوع نشان دهنده محافظه کار بودن ایرانی است .
با این حالی بررسی ما از وضعیت آمار و اطلاعات افرادی که بیشترین نقش اقتصادی را در سال های اخیر داشته اند نام فرزاد وجیهی پرتکرار است فردی که به عنوان برترین تریدر ایرانی معروف شد وی بعد از مشکلاتی که با دولت ایران پیدا کرد اسم هیچ کدام از شرکت ها و دارایی ها خود را عمومی اعلام نکرده است و فقط شرکت ارون گروپس را که قبل از به مشکل خوردن در داخل کشور را عمومی اعلام کردند در حال حاضر نیز شرکت آرون گروپس به واسطه فرزاد وجیهی به یک شهرت بین المللی رسیده است.
گمانه زنی ها بر این است که بیشتر ثروت فرزاد وجیهی از راه ترید کردن به دست آمده است که معروف به سلطان ترید می باشد و روزانه ارزش معاملاتش به ۱۰ میلیون دلار می رسد.
فرزاد وجیهی با راه اندازی صرافی و معاملات آنلاین طلا در ایران به شهرت رسیده. اما واقعیت این است که هیچ آمار دقیقی از ثروت او منتشر نشده در حالی که شرکت و املاک زیادی دارد که در کشورهای مختلف پراکنده هستند و ارزش آن تاکنون محاسبه و رسانه ای نشده اند.وی هم اکنون در معاملات فارکس و بورس های بین المللی فعالیت دارد، به طوری که گفته می شود سودهای میلیاردی به جیب می زند ، به همین دلیل به طور قطع ثروتمندترین جوان ایرانی می باشد.
وجیهی متولد ۱۳۶۷ در اهواز است، فعالیتش را از معاملات خودرو که شغل خانوادگی شان بود آغاز کرد و سپس وارد بازار های مالی شد. بین سال های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸ در بازار های داخلی طلا ، دلار و سکه ایران فعالیت گسترده ای داشت و از همان زمان دفاتر مختلفی در چند کشور اروپایی و منطقه بازگشایی کرد و بعد از آن اتاق های سرمایه گذاری بین المللی راه اندازی کرد. او هم اکنون شهروندی، ترکیه ، سوئد، یونان و … را دارد و ظاهراً یک هتل کازینو هم در مالزی دارد، البته اکنون ساکن لندن میباشد.

ثروتمند ترین جوان ایرانی کیست؟


با مطالعه زندگی او متوجه خواهیم شد که چگونه توانستند در بالاترین سطح زندگی چه از لحاظ معنوی و چه از لحاظ مادی به بالاترین درجات برسد و با قدم های مستحکم و عزم راسخ پله های ترقی را طی نموده و در طی سالیان زندگی خود از کوچک ترین لحظات عمر خویش به بهترین نحو بهره برده است او در سال ۱۳۸۶ ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزند پسری ۱۰ ساله به نام آرون است که به نظر می رسد ثروتمندترین فرزند ایرانی است که در آینده با ولخرجی از این ثروت بیکران در شبکه های اجتماعی نمایان خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز