خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته

۶ بانک دولتی ۱۷۹ میلیارد تومان بابت تبلیغات هزینه کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۵۲۳

مجموع هزینه تبلیغات ۶ بانک دولتی در حوزه تبلیغات در سال گذشته ۱۷۹ میلیارد تومان بوده که این میزان در سال ۱۴۰۰، ۱۳۳ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش چابک آنلاین، بانک ملی ایران با ۸۵ میلیارد تومان، بیشترین رقم هزینه کرد در تبلیغات و انتشارات سال گذشته را در بین ۶ بانک دولتی به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش، بانک قرض الحسنه مهر ایران با ۳۲ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات و بانک کشاورزی با ۲۹ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات در سال گذشته در رتبه های بعدی قرار دارند.

درمقابل بانک‌های صنعت و معدن ، توسعه صادرات ایران و مسکن کمترین هزینه کرد در تبلیغات و انتشارات را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

براساس این گزارش،مجموع هزینه تبلیغات این ۶ بانک در مدت زمان مشابه سال ما قبل از آن برابر ۱۳۳ میلیارد تومان۱۴۰۱ بوده است. بانک ملی ایران با ۸۵ میلیارد تومان، بیشترین رقم هزینه کرد در تبلیغات و انتشارات سال گذشته را در بین ۶ بانک دولتی به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش، بانک قرض الحسنه مهر ایران با ۳۲ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات و بانک کشاورزی با ۲۹ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات در سال گذشته در رتبه های بعدی قرار دارند. درمقابل بانن‌های صنعت و معدن ، توسعه صادرات ایران و مسکن کمترین هزینه کرد در تبلیغات و انتشارات را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز