خبرگزاری کار ایران

دستور پخت یک سوپ سبزیجات شگفت‌انگیز با خامه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۳۲۶

یک سوپ داغ در روزهای سرد زمستان بسیار دلچسب است. مخلوطی از سبزیجات رنگارنگ خوش‌طعم و مزه‌های مختلف سوپ خوشمزه ای را می‌سازد که از آن لذت خواهید برد.

به گزرش ایلنا، سرآشپز ایوان تریدول از رستوران لیدو در لس آنجلس، این دستور پخت را برای یک سوپ شگفت‌انگیز سبزیجات پیشنهاد می‌دهد.

مواد لازم

۲ فنجان تره فرنگی، فقط قسمت سفید، تمیز شده و خرد شده (از حدود ۳ تره فرنگی کامل)

یک چهارم فنجان کره

۲ ساقه آویشن

چهارونیم فنجان سیب‌زمینی پخته شده و خرد شده

۲ فنجان هویج خرد شده

ساقه کرفس

یک لیوان آب مرغ

نمک و فلفل سفید

یک فنجان خامه

دستور پخت و طرز تهیه سوپ سبزیجات

۱- در یک قابلمه که با درجه متوسط داغ شده است، تره فرنگی را با کره تفت بدهید تا نرم شود. ۳ تا ۵ دقیقه به آرامی‌ آن را هم بزنید و مراقب باشید کره نسوزد. برگ بو و ساقه آویشن را داخل قابلمه بریزید و تا زمانی که بوی آن بلند شود، یعنی حدود یک دقیقه، آنها را بپزید.

۲- سیب‌زمینی‌ها، هویج، ساقه کرفس و آب مرغ را اضافه کنید و بگذارید به جوش بیاید. نصف قاشق چای‌خوری نمک و کمی‌ فلفل به آن اضافه کنید و تا زمانی که هویج نرم شود، به پختن ادامه دهید. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه. حرارت را کم کنید تا به آرامی ‌بجوشد و بعد خامه را اضافه کنید. تا زمانی که تمام سبزیجات نرم شوند به پختن ادامه دهید و بعد از آن هم برای ۵ تا ۱۰ دقیقه بگذارید آرام بجوشد. ساقه‌های آویشن و برگ بو را خارج کنید.

۳- با استفاده از مخلوط‌کن سوپ را نرم و یکدست کنید. با یک صافی سوپ را صاف کنید و اگر می‌خواهید با کمی ‌نمک و فلفل اضافه طعم آن را بیشتر کنید.

۴- سوپ را در کاسه بریزید و داغ داغ سرو کنید.

منبع:همشهری آنلاین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز