خبرگزاری کار ایران

بنابر اعلام سخنگوی کمیسیون تلفیق؛

ابهام در ردِ افزایش سن بازنشستگی/ کلیات لایحه بودجه امروز به رأی گذاشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۶۴۳

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، درباره حذف سن بازنشستگی از لایحه بودجه عنوان کرد: دولت این نظر را دارد که باید در این خصوص مانند دنیا باشیم و سن ۶۰ سال کف سن بازنشستگی باشد و افراد بیشتر خدمت کنند.

به گزارش خانه ملت، رحیم زارع گفت: البته نمایندگان باید در این خصوص تصمیم بگیرند. 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این اقدام با قانون منع به کارگیری بازنشستگان تعارض ندارد، اظهار داشت: این سن بازنشستگی برای کسانی است که هنوز بازنشسته نشده‌اند. 

زارع در ادامه به خانه ملت، گفت: نکته قابل توجه این است که این تصمیم گیری در لایحه بودجه انجام شده و صرفا برای یک سال است و دردی از دولت دوا نمی‌کند از این رو باید یک قانون دائمی تدوین شود و یا در برنامه توسعه این موضوع را مطرح کند تا قانون از جامعیت و شفافیت لازم برخوردار باشد. 

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در پایان خاطرنشان کرد: ما قصد داریم فرصت بیشتری به جوانان که از علم و انرژی بیشتر برخوردار هستند بدهیم تا به صحنه بیایند اما ماده مذکور با خیلی از قوانین تناقض دارد و شخصا نیز با آن مخالفم و تاکید دارم باید فرصت برای اشتغال جوانان فراهم شود اما در نهایت باید نمایندگان برای آن تصمیم بگیرند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با اشاره به برگزاری جلسات فشرده این کمیسیون برای بررسی کلیات لایحه مذکور، گفت: کلیات لایحه بودجه در نشست عصر امروز به رأی گذاشته می‌شود تا به زودی در صحن علنی بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز