خبرگزاری کار ایران

جزییات جدید وام ۱۲ میلیونی بازنشستگان کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۹۷۴

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی گفت: تمام بازنشسته‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام وام جزییات پرداخت وام ۱۲ میلیونی به بازنشستگان کشوریضروری بازنشسته‌ها و موظفین اقدام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ محمود مرتضایی‌فرد، گفت: همانطور که می‌دانید، تعداد زیادی از بازنشستگان برای دریافت این وام ثبت‌نام می‌کنند و به دلیل حجم بالای مراجعات به سایت، برخی از بازنشستگان در ورود به سایت با مشکل مواجه می‌شدندکه خوشبختانه این مشکل حل شده و ثبت نام بدون مشکل در حال انجام شدن است اما از بازنشستگان عزیز تقاضا داریم با توجه به بازه یک ماهه ثبت‌نام، جهت ثبت نام بتدریج مراجعه نمایند چرا که زمان ثبت‌نام تفاوتی در اولویت پرداخت وام نخواهد داشت. 

وی در پاسخ به این پرسش که «چند نفر مشمول وام ضروری بازنشستگان خواهند شد؟» گفت: «به حدود ۳۰۰هزار نفر وام پرداخت خواهد شد. اگر نیاز باشد و بخشی نتوانند در این بازه زمانی ثبت‌نام کنند، مهلت ثبت‌نام تمدید خواهد شد که البته به نظر می‌رسد مهلت یک ماهه، زمان مناسبی برای ثبت ‎نام باشد. 

مرتضایی‌فرد در پاسخبه این پرسش که «اولویت دریافت وام با چه کسانی است؟» گفت: باتوجه به تعداد زیاد بازنشستگان، غالبا همه نمی‌توانند وام را دریافت کنند و افرادی که تاکنون از تسهیلات وام ضروری استفاده نکرده باشند و یا مجموع وام‌های دریافتی‌شان کم باشد، در اولویت دریافت خواهند بود. 

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی افزود: بازنشسته‌هایی که مشمول دریافت وام شوند، اسامیشان بهمراه مرحله پرداخت از نیمه آذرماه در سایت قابل مشاهده است. بازپرداخت وام ۳۶ ماهه خواهد بود و از حقوق بازنشستگان گرامی کسر خواهد شد. .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز