خبرگزاری کار ایران

خبرهای خوب «وسدید» از قراردادهای شرکت‌های زیر مجموعه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۱۱۱

وسدید با انتقال از بازار پایه نارنجی به بازار زرد با افزایش اقبال همراه شد. اطلاع رسانی‌های به موقع و انتشار صورت‌های مالی در این شرکت سبب شد تا سهم با ارتقای بازار همراه شود. ضمن آنکه شرکت ارتقا به بازار بالاتر را نیز در برنامه دارد. همچنین شاهد تحولات زیر مجموعه های وسدید نیز هستیم‌.

به گزارش ایلنا به نقل از بورس 24، شرکت تسدید که مالکیت 60 درصدی آن در اختیار وسدید می باشد در 2 مناقصه به ارزش 921 میلیارد تومان برنده شده است. همچنین شرکت، در مناقصه پایانه های صادراتی متانول سیراف نیز حضور یافته است.

با توجه به این که شرکت تسدید دارای زیان انباشته 88 میلیاردی می باشد اجرای این پروژه ها باعث مستهلک شدن زیان انباشته و رسیدن به سود قابل تقسیم و اثرات مثبت بر وسدید خواهد شد.

همچنین در خصوص لوله سازی ماهشهر سدید نیز شاهد شفاف سازی مثبت در خصوص قراردادهای جدید بودیم که منجر به برآورد شناسایی سود 27 میلیارد ریالی و 230 هزار یورو شده است.

دیگر شرکت زیر مجموعه وسدید یعنی پتکو نیز که مالکیت 95 درصدی آن در اختیار این هلدینک بزرگ میباشد، موفق به اخذ پروژه هایی به ارزش 8.3 میلیون یورو شده است.

لازم به ذکر است این شرکت دارای سود انباشته بوده و اجرایی شدن این پروژه ها سبب شناسایی سود مناسب وقابل تقسیم در پتکو و نفع مناسبی برای وسدید می باشد.

در واقع تحولات در شرکت های زیر مجموعه وسدید در نهایت هم منجر به رشد قیمت و هم رشد ان ای وی سهم میگردد.

افشای های پی در پی در نماد وسدید، نشان از تلاش و پی گیری این هلدینگ و شرکتهای زیرمجموعه در بازاریابی موثر و نیز عقد قراردادهای مختلف دارد که در انتها سبب تقویت حوزه عملکردی شرکتهای زیرمجموعه و نهایتا موجب رشد و توسعه فعالیتعای گروه صنعتی سدید، میگردد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز