خبرگزاری کار ایران

زنِ قاتل: دلم برای جسد شوهرم سوخت!

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۱۲۰

زنی که برای قتل شوهرش با جوان غریبه همکاری کرده بود، هنگام بازسازی صحنه جنایت در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد مدعی شد: دلم برای جسد شوهرم که زیر آفتاب بیابان انداخته بودیم خیلی سوخت به همین دلیل هم در همان اطراف می‌گشتم تا این که ...

به گزارش ایلنا، زنی که برای قتل شوهرش با جوان غریبه همکاری کرده بود، هنگام بازسازی صحنه جنایت در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد مدعی شد: دلم برای جسد شوهرم که زیر آفتاب بیابان انداخته بودیم خیلی سوخت به همین دلیل هم در همان اطراف می‌گشتم تا این که ...

این ها بخشی از اظهارات زن جوانی است که با هوشیاری مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به اتهام همدستی با جوان غریبه (قاتل) برای قتل همسرش دستگیر شده است.

ماجرای این جنایت هولناک پنجم مرداد گذشته هنگامی لو رفت که ماموران انتظامی در پی تماس تلفنی شهروندان جسد مردی را درون نهری بزرگ در جاده خاکی اطراف بهشت رضوان مشهد کشف کردند. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل کشف جسد، بررسی های تخصصی در این باره آغاز و مشخص شد جسد مربوط به مردی 45 ساله است که با ضربات شیئی سنگین و سخت به ناحیه سر به قتل رسیده است چرا که جمجمه مقتول به کلی خرد شده بود.

در حالی که بررسی های قاضی محمود عارفی راد درباره این جنایت هولناک ادامه داشت، ناگهان زنی جوان با حضور در محل کشف جسد، مدعی شد مقتول شوهرش است و «حسین-ر» نام داشت. او در حالی که سعی می کرد اشک ریزان خود را داغدار نشان دهد در همان لحظات اولیه به دلیل حضور ناگهانی اش در صحنه کشف جسد، مورد ظن قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفت و حرکات و رفتارهای او زیر نگاه های تیزبینانه قاضی و کارآگاهان همچون سکانس های به یاد ماندنی یک فیلم جنایی ضبط شد.

زنِ قاتل: دلم برای جسد شوهرم سوخت!

زن جوان در حالی که شوهرش را فردی قمارباز می خواند چنین وانمود می کرد که احتمالا توسط خلافکاران به قتل رسیده است و این گونه قصد داشت ذهن مقام قضایی را از مسیر پرونده منحرف کند.اما طولی نکشید که با پیدا شدن در باک یک خودروی رانای سفید رنگ، چهره زن جوان دگرگون شد به طوری که برای لحظاتی گریه هایش را فراموش کرد و چشم به گفته های کارآگاهان دوخت!

اما با اشاره های غیرمستقیم و رمزآلود قاضی، مسیر گفت وگوهای کارآگاهان به سوی افراد غریبه و ناشناس هدایت شد. گزارش خراسان حاکی است: در عین حال پس از انجام تحقیقات میدانی، ناگهان قاضی عارفی راد، دستور بازداشت زن 35 ساله را که «ف- ب» نام دارد صادر کرد و بدین ترتیب کارآگاهان با انتقال وی به مقر انتظامی، بازجویی های تخصصی از وی را آغاز کردند. این زن که مدعی بود گزارش گم شدن شوهرش را به کلانتری محل اعلام کرده است در اظهاراتش گفت:

با آن که پلیس را در جریان ماجرا گذاشته بودم اما طاقت نیاوردم و به دنبال شوهرم در بیمارستان ها و بهشت رضا و مکان های دیگر می گشتم تا اثری از او به دست بیاورم، این بود که به طرف بهشت رضوان هم رفتم و با دادن مشخصات شوهرم به نگهبان آن جا از او درباره مرگ چنین فردی پرسیدم که آن نگهبان گفت: چند دقیقه قبل جسد مردی در فاصله حدود 500 متری بهشت رضوان کشف شده است. من هم به این جا آمدم که با حضور ماموران انتظامی روبه رو شدم و فهمیدم جسد رها شده مربوط به شوهرم است و ...

زنِ قاتل: دلم برای جسد شوهرم سوخت!

اما این اظهارات برای کارآگاهان باورپذیر نبود چرا که آن ها با دستور قاضی ویژه قتل عمد، کاملا حرکات و رفتار او را زیر نظر گرفته بودند و یقین داشتند که در پس این اظهارات، راز جنایتی تکان دهنده پنهان شده است. به همین دلیل کارآگاهان دامنه بررسی های تخصصی و بازجویی ها را گسترش دادند تا این که در یک لحظه زن جوان به گریه افتاد و راز قتل شوهرش را فاش کرد.

او گفت: از مدتی قبل با جوان سی دی فروشی در بولوار طبرسی جنوبی آشنا شده بودم و قصد داشتم با او ازدواج کنم به همین دلیل با یک برنامه ریزی قبلی با او همکاری کردم تا شوهرم را به قتل برساند.

به دنبال اعترافات صریح این زن جوان، بلافاصله گروه ویژه ای از کارآگاهان به سرپرستی سروان اسماعیل عظیمی مقدم سراغ «جواد-ح» رفتند و او را که به طور مجردی در منزل پدرش زندگی می کرد در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی به دام انداختند. هنوز ساعتی از زمان کشف جسد نمی گذشت که جواد در حضور قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تحت بازجویی های فنی قرار گرفت و به قتل مرد 45 ساله با سنگ خیانت همسر مقتول اعتراف کرد.

زنِ قاتل: دلم برای جسد شوهرم سوخت!

در پی اعترافات هولناک این جوان 36 ساله، مقدمات بازسازی صحنه قتل فراهم شد و هر دو متهم با دستور مقام قضایی به منزلی در بولوار طبرسی جنوبی هدایت شدند تا جزئیات پنهان این قتل وحشتناک را بازگو کنند.

در آغاز بازسازی صحنه جنایت که سرهنگ ولی نجفی (رئیس اداره قتل عمد آگاهی) نیز حضور داشت، ابتدا افسر پرونده به بیان جزئیاتی از محتویات این پرونده جنایی پرداخت و سپس «جواد-ح» (متهم) با تفهیم اتهام از سوی قاضی محمود عارفی راد در حالی مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت که مقام قضایی با استناد به موادی از قانون مجازات اسلامی تاکید کرد متهم مواظب اظهارات خود باشد و حقیقت ماجرا را بیان کند چرا که این اظهارات در مراحل دادرسی مورد استنادات قضایی قرار می گیرد.

در ادامه متهم با معرفی کامل خود گفت: مدتی بود که با «ف-ب» آشنا شده بودم و او از فروشگاه من فیلم اجاره می کرد. من هم که از همسرم جدا شده بودم پای درد دل او نشستم و از نظر عاطفی به او دل بستم. «ف» بسیار از شوهرش ناراحت بود به همین دلیل تصمیم به قتل شوهرش گرفتیم. یک روز قبل از جنایت من سنگ بزرگی را درون حیاط آن ها گذاشتم تا این که حدود ساعت 3 بامداد وقتی متوجه شدم شوهر «ف» با قرص های خواب آور به خواب رفته است به آن جا رفتم و با همان سنگ ضربه محکمی به سرش زدم به گونه ای که دیگر حرکتی نکرد و خون همه جا را فرا گرفت.

بعد هم تا ظهر روز بعد در منزل «ف» ماندم و برای حمل جسد نقشه کشیدیم. سپس با خودروی رانای پدرم جسد او را به خارج از شهر بردیم. قبلا جسد را در پتو گذاشته بودیم که پتو و دیگر لوازم خون آلود را در بین راه انداختیم و جسد را نیز در اطراف بهشت رضوان درون نهر رها کردیم اما نفهمیدیم که در باک خودرو آن جا افتاده است. وقتی کارآگاهان در باک را روی خودرو گذاشتند تازه فهمیدم که دیگر چاره ای جز اعتراف ندارم!

در ادامه بازسازی صحنه قتل، «ف- ب» نیز در برابر دوربین قوه قضاییه ایستاد و گفت: با شوهرم اختلاف داشتیم. او مرا اذیت می کرد و کتک می زد. از سوی دیگر هم فرزندی نداشتیم به همین دلیل قصد داشتم از شوهرم طلاق بگیرم ولی او مرا طلاق نمی داد تا این که با «جواد» آشنا شدم و از فروشگاه سی دی فروشی او فیلم اجاره می کردم ولی مدتی بعد به یکدیگر علاقه مند شدیم و من به طلاق از شوهرم اصرار کردم.

باز هم او مقاومت کرد تا روزی که بالاخره نقشه قتل را کشیدیم. آن روز وقتی جواد سنگ بزرگی را به منزل مان آورد حدود 10 عدد قرص خواب آور نیز به من داد. قرص ها را از داروهای مادرش برداشته بود چرا که حدود دو ماه قبل خواهر جوانش فوت کرده بود و مادر او به خاطر ناراحتی های روحی قرص های اعصاب و خواب آور مصرف می کرد.

همان زمان حدود ساعت 12 شب وقتی شوهرم از مغازه میوه فروشی خود به خانه بازگشت مقداری انبه با خودش آورد. من هم شیرانبه درست کردم و قرص ها را درون شیر ریختم و به او دادم. همسرم وقتی شیر انبه را خورد حتی فرصت نکرد لباس هایش را از تن خارج کند و خیلی زود به خواب رفت. بعد از آن بود که جواد به خانه آمد و با سنگ شوهرم را کشت ...

او در پاسخ به سوال قاضی ویژه قتل عمد که چگونه به صحنه کشف جسد آمدی؟ نیز گفت: روز بعد از قتل، دچار عذاب وجدان شدم چرا که شوهرم خیلی به من خوبی کرده بود.از کرده خودم پشیمان شدم. وقتی با خودم اندیشیدم که جسد شوهرم را زیر آفتاب داغ بیابان رها کرده ام، از خودم متنفر شدم به همین دلیل در همان اطراف پرسه می زدم تا راهی برای پیداشدن جسد بیابم و به نوعی جسد را به دیگران نشان بدهم که حداقل دفن شود!

این بود که وقتی نگهبان بهشت رضوان از پیدا شدن جسدی در همان نزدیکی سخن گفت، من هم آن را بهترین فرصت دانستم و با این بهانه که دنبال شوهرم گم شده ام می گردم به صحنه کشف جسد آمدم و ...

با پایان یافتن بازسازی صحنه قتل و با صدوردستوری از سوی قاضی «عارفی راد» متهمان این پرونده جنایی روانه زندان شدند تا مراحل دادرسی ادامه یابد.

منبع:خراسان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز