خبرگزاری کار ایران

ترفندی فوق العاده برای بازگرداندن رنگ مشکی لباس ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۱۰۳

آیا شما هم از بور شدن لباس مشکی خود ناراحت هستید، پس این ترفند بدردتان می خورد.

به گزارش ایلنا،رنگ مشکی، از آن رنگ‌هایی است که می‌توان به راحتی با هر رنگ دیگری آن را تطابق داد؛ لباس مشکی، شلوار مشکی، پیراهن مشکی، از خرید آن سیر نمی‌شویم! اما نکته منفی آن این است که اغلب به سرعت بور می‌شود و پس از چند بار شستشو، به یک نوع خاکستری تیره تبدیل می‌شود که خب حیف است! اما خوشبختانه یک ترفند آسان و مقرون به صرفه برای رفع آن وجود دارد!

نیازی به دور انداختن شلوار‌های مشکی رنگ و رو رفته خود ندارید، ما یک ترفند بسیار ساده داریم که باعث می‌شود لباس‌های مشکی کم رنگ شما در کوتاه‌ترین زمان به رنگ مشکی اولیه خود بازگردند. تنها چیزی که نیاز دارید دو فنجان قهوه سیاه، ماشین لباسشویی و لباس مشکی مورد نظر است. ممکن است شک داشته باشید، اما بعد از این راهکار خواهید دید لباس‌های شما چطور نو می‌شوند!

کاری که باید انجام دهید:

لباس‌هایی را که می‌خواهید از این ترفند استفاده کنید به لباسشویی بیندازید. اطمینان حاصل کنید که فقط لباس‌های مشکی را می‌شویید و لباس‌هایی با رنگ‌های دیگر را اضافه نمی‌کنید! سپس دو فنجان قهوه سیاه به ماشین اضافه کنید. توصیه می‌کنیم برای رنگ مشکی بیشتر، رنگ قهوه‌ای پررنگ تهیه کنید. ماشین خود را روی چرخه آبکشی قرار دهید، پس از آن مشاهده خواهید کرد که لباس‌های شما مانند شب سیاه می‌شوند!

قهوه به عنوان رنگ طبیعی لباس عمل می‌کند؛ اگر از قهوه برای لباس‌های رنگ‌های روشن استفاده کنید، رنگ آن‌ها قهوه‌ای خواهد شد، اما در پارچه‌های مشکی، فقط رنگ مشکی افزایش می‌یابد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز