خبرگزاری کار ایران

نماینده اصفهان:

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کار توسط کمیسیون بهداشت/ برنامه‌های عبدالملکی باید از ظرفیت لازم برخوردار باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۲۲۱

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس جزئیات نشست این کمیسیون با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، زهرا شیخی در تشریح نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: عبدالملکی در این نشست ۲ ساعته به ارائه توضیحاتی در مورد ویژگی‌های شخصی، سابقه کاری و همچنین شاخص‌های برنامه‌های خود پرداخت. 

وی به خانه ملت، گفت: با توجه به اینکه انتخاب وزیر برای اداره این وزارت‌خانه ویژگی‌های خاصی را می‌طلبد اعضای کمیسیون تاکید داشتند که برنامه‌های ارائه شده برای حل مشکلات این حوزه باید از ظرفیت لازم برخوردار باشد. 

نماینده اصفهان در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین نمایندگان بر این باور بودند که به دلیل گسترده بودن حیطه وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیاز است در مورد مباحث مهمی مانند حوزه اشتغال، معلولان، سالمندان، بازنشستگان، بیمه‌های درمانی و صدها و صدها موضوع مهم، برنامه‌های عملیاتی ارائه شود. 

شیخی یادآور شد: کمیسیون بهداشت بررسی‌های لازم را در مورد وزیر پیشنهادی کار انجام خواهد داد و نظر خود را به صحن علنی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز