خبرگزاری کار ایران

مشکل رابطه مسئولان با مردم است نه اینترنت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۶۷۲

الآن اگر فضای مجازی حضرات مسئولین را دچار نگرانی کرده، به دلیل بد بودن فضای مجازی نیست بلکه به دلیل بد بودن رفتار خود مسئولین با مردم و حتی با همدیگر است.

 حجت الاسلام مسیح مهاجری - مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

 اگر مسئولان نظام جمهوری اسلامی در قوای سه‌گانه و تمام دستگاه‌های تابعه رفتار خود را بر مبنای عدالت اسلامی منطبق نمایند و از هر نظر به رعایت حقوق عامه مردم پای‌بندی نشان بدهند، گرایش مردم به آنها و به نظام و انقلاب اسلامی چنان خواهد شد که نه اینترنت، نه ماهواره و نه هیچ ابزار قدرتمند دیگری نخواهد توانست میان مردم ایران و مسئولینشان کمترین فاصله‌ای بیندازد.

الآن اگر فضای مجازی حضرات مسئولین را دچار نگرانی کرده، به دلیل بد بودن فضای مجازی نیست بلکه به دلیل بد بودن رفتار خود مسئولین با مردم و حتی با همدیگر است. شما اگر با مردم عادلانه رفتار کنید، حقوق آنها را رعایت نمائید، آزادی‌های مشروعشان را به رسمیت بشناسید، به حق انتخابشان پای‌بندی نشان بدهید و از جنگ قدرت که زندگی و معیشت مردم را تباه کرده است دست بردارید، مردم چشمشان را به شما می‌دوزند و گوششان را بدهکار شما می‌کنند و سخن شما را بر هر سخن دیگری از هر جا و هر کس باشد ترجیح می‌دهند.

مشکل اینست که اکنون شما با مردم چنین رابطه‌ای ندارید و به همین دلیل است که از اینترنت نگران هستید. شما اگر رفتارتان را تغییر دهید و کاری کنید که بتوانید بر قلب‌ها حکمرانی کنید، خواهید دید که هیچ نیازی به مسدود کردن یا محدود کردن و یا فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی ندارید. شما حکمرانان باید نگاهتان به شبکه‌های اجتماعی را تغییر دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز