خبرگزاری کار ایران

افزایش نرخ دستمزد تعمیرکاران خودروی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۹۶۹

رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران از افزایش نرخ دستمزد تعمیرکاران خودرو در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

علیرضا نیک آئین (رییس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران) در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نرخ جدید تعمیرکاران خودرو، گفت: تعمیرکاران خودرو نرخ مصوب دارند و نرخنامه جدید اول سال به تمام تعمیرکاران ابلاغ شده و آن‌ها باید این نرخنامه را در معرض دید مشتری قرار دهند؛ نرخ تعمیر خودرو از اول سال تغییر کرده است و نرخ جدید را تمام تعمیرکاران دارند. 

او بیان کرد: این روزها شرایط کاری تعمیرکاران خودرو به شدت سخت شده است چرا که قطعات یدکی بی‌کیفیت به شدت در بازار زیاد است و باعث بروز مشکلات جدی در کار تعمیرکاران شده است. 

این مقام مسئول بیان کرد: در بازار قطعات خودروهای خارجی نیز این مشکل را داریم چرا که قطعات اصل خودروهای خارجی به سختی پیدا می‌شود و کار تعمیرکاران را با مشکل مواجه کرده است. قطعات یدکی چه ایرنی، چه خارجی، کیفیت مناسب را ندارند و مشتریان به جای اینکه یکبار برای یک خرابی به تعمیرگاه مراجعه کنند، چندین بار مراجعه می‌کنند. 

افزود: اگر تعمیرکاری نرخی بیشتر از حد مجاز از مشتری دریافت کند، آن‌ها باید به اتحادیه شکایت کنند و بازرسان پس از بررسی با آن تعمیرگاه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز