خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس متذکر شد؛

رانندگان تاکسی باید جزو گروه‌های اولویت دار تزریق واکسن باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۲۳۱

نماینده مردم تهران در مجلس از شهرداری و مدیرعامل تاکسیرانی تهران خواستار در اولویت قرار گرفتن واکسیناسیون رانندگان تاکسی شد.

سیدعلی یزدی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات احمد روشنی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران مبنی بر اینکه آمار فوتی‌های کرونا میان رانندگان به ۴۰ تا ۵۰ مورد در ماه رسیده است، گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی به دلیل تردد بالای مسافران یکی از کانون‌های شیوع کرونا محسوب می‌شود و جان رانندگان به ویژه در کلانشهر تهران که وظیفه جابجایی میلیون‌ها مسافر را دارند در معرض خطر است. 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: روزانه افراد زیادی از تاکسی استفاده می‌کنند و فضای تاکسی بسیار کم و زمینه را برای ابتلا به کرونا فراهم می‌کند و رانندگان تاکسی بیش از هر شغل دیگری در معرض کرونا هستند. 

وی ادامه داد: حیات و ممات رانندگان وابسته به کارشان است و مانند کارمندان و مشاغل دیگر نمی‌توانند دورکاری و باید به مردم خدمات‌رسانی کنند بنابراین از شهرداری و مدیرعامل تاکسیرانی تقاضا داریم که اتمام واکسیناسیون رانندگان تاکسی و سایر حمل و نقل عمومی را در دستور کار قرار دهند تا آرامش خاطر مسافران و رانندگان حاصل شود. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه رانندگان تاکسی باید جزو گروه‌های اولویت دار تزریق واکسن باشند، گفت: در مورد رانندگان تاکسی نباید زمان‌بندی واکسیناسیون رعایت شود زیرا میزان خطرپذیری آن‌ها از سایر گروه‌هایی که تاکنون واکسینه شدند بیشتر نباشد کمتر نیست بنابراین واکسیناسیون تمامی آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد. 

یزدی خواه بر ضرورت رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی توسط مسافران و رانندگان تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز