خبرگزاری کار ایران

«فوق‌العاده ویژه فرهنگیان» چگونه اجرا می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۳۳۷

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: چهار گروه از معلمان ۲۰ درصد فوق العاده ویژه دریافت کنند و به دو گروه ۲۲ و ۲۴ درصد فوق العاده ویژه پرداخت می‌شود تا میانگین عددی آن از ۲۱ درصد عبور نکند.

ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان، اظهار کرد: در گذشته فوق العاده ویژه را تحت عنوان رتبه بندی از 9 درصد تا 21 درصد به معلمان پرداخت کردیم.

وی افزود: معلمان در دوره ابتدایی نسبت به دبیران یک درصد بیشتر فوق العاده ویژه دریافت می‌‌کردند، دبیران می‌توانستند حداکثر 20 درصد فوق العاده ویژه تحت عنوان رتبه بندی و آموزگاران  21 درصد دریافت کنند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: براساس اعتراضی که همکاران مدارس داشتند سازمان برنامه و بودجه پذیرفت میزان فوق العاده ویژه‌ای که به تمام کارکنان دولت پرداخت می‌کند و میانگین آن 21 درصد است را به کادر آموزشی هم پرداخت کند.

سلیمان زاده اضافه کرد: در جلسه‌ای که برگزار شد، سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد به تمام فرهنگیان 21 درصدفوق‌العاده ویژه به شکل مساوی پرداخت کنیم یعنی همه معلمان با صفر سال سابقه تا افرادی که در آستانه بازنشستگی هستند همه 21 درصد فوق العاده ویژه دریافت کنند و این موضوع باعث رضایت معلمان جدیدالاستخدام شد اما معلمان باسابقه معترض شدند.

وی بیان کرد: در این جلسه اعلام کردیم که 186 هزار نفر با بیش از 24 سال سابقه کار داریم بنابراین پیشنهاد شد چهار گروه 20 درصد فوق العاده ویژه دریافت کنند و به دو گروه (دارای سابقه کار بالاتر) 22 و 24 درصد فوق العاده ویژه پرداخت شود که میانگین عددی آن از 21 درصد عبور نکند و در عین حال همه راضی باشند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: صحبت ها انجام شد و قرار شد آقای طاهری سازمان برنامه و بودجه نامه‌ای را بزند و به محض اینکه ارسال شود احکام صادر و به معلمان داده می‌شود که به طور میانگین از 300 تا 700 هزار تومان به حقوق فرهنگیان اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز