خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور مطرح کرد؛

پایان رسیدگی به لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۲۵۸

علی کریمی فیروزجایی رتبه‌بندی معلمان را خواسته بحق و دیرینه فرهنگیان دانست و افزود: با اجرای این لایحه تحول عظیمی در آموزش و پرورش رخ خواهد داد.

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسات فشرده کمیسیون آموزش برای جمع‌بندی لایحه رتبه‌بندی معلمان، گفت: با اقدام ضربتی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کار رسیدگی به مفاد لایحه رتبه‌بندی معلمان به پایان رسید. 

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور این اقدام کمیسیون تخصصی مجلس را مایه خرسندی فرهنگیان دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی به مسئله فرهنگیان نگاه خاص و ویژه دارد. 

نماینده مردم بابل ادامه داد: بزودی و در اولین فرصت این لایحه برای تصویب نهایی در صحن علنی مجلس مطرح و انشاءالله با رأی قاطع نمایندگان مصوب خواهد شد. 

این عضو خانه ملت با اشاره به ارتباط گسترده مجلس با صاحبنظران، دانشگاهیان و متخصصان امور تعلیم و تربیت و تشکل‌های فرهنگیان برای نهایی کردن این لایحه افزود: این لایحه در صحن علنی مجلس نیز با مشورت نمایندگان چکش کاری و بررسی نهایی خواهد شد. 

کریمی فیروزجایی رتبه‌بندی معلمان را خواسته بحق و دیرینه فرهنگیان دانست و افزود: با اجرای این لایحه تحول عظیمی در آموزش و پرورش رخ خواهد داد. 

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت را ساختاری و زیربنایی عنوان و تصریح کرد: برغم برخی نگاه‌های ناصحیح، آموزش وپرورش تولیدی‌ترین دستگاه اجرایی کشور است. 

این نماینده مجلس تولید انسان فکور و بااراده‌های معنوی را مهم‌ترین مأموریت آموزش و پرورش دانست و افزود: آموزش و پرورش باید پیشگام برنامه‌های توسعه در کشور باشد. 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مجلس در تعامل با دولت سیزدهم، توسعه هدفمند در آموزش و پرورش را بررسی خواهد کرد. خروجی آموزش و پرورش نیازهای اساسی کشور را تأمین و تضمین می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز