خبرگزاری کار ایران

ظریفیان:

جهانگیری و شریعتمداری از ظرفیت لازم برای اداره کشور برخوردار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۰۲۸

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جهانگیری و شریعتمداری از ظرفیت لازم برای اداره کشور برخوردار هستند اما آنها باید بتوانند جبهه اصلاحات ایران و مردم را متقاعد کنند، که برنامه‌های آنها برای حل مسائل کنونی راه گشا است.

غلامرضا ظریفیان، فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به داوطلبی محمد شریعتمداری برای انتخابات ریاست‌جمهوری به مدارا گفت: از میان چهارده نفری که برای انتخابات ریاست‌جمهوری توسط جبهه اصلاحات ایران، انتخاب شدند جهانگیری و شریعتمداری از جمله افرادی محسوب می‌شوند که از سوابق مدیریتی قابل توجهی در عرصه کلان کشور برخوردار هستند، لذا این افراد می‌توانند برنامه‌هایی متناسب با نیاز کنونی کشور داشته باشند و از اقبال عمومی برخوردار شوند.

این چهره اصلاح‌طلب افزود: در حقیقت جهانگیری و شریعتمداری از تجربه لازم و توان کافی برای اداره کشور برخورد هستند. لذا برنامه‌های این دو چهره هم می‌تواند مورد تایید جبهه اصلاحات ایران قرار بگیرد و هم می‌توانند در گفت‌وگو با مردم، آنها را اقناع کنند.

ظریفیان با تاکید بر اینکه شریعتمداری می‌تواند کشور را به خوبی اداره کند، خاطرنشان کرد: شریعتمداری از مدیران با تجربه نظام است چرا که چهل سال در عرصه‌های مختلف از سطوح خرد تا کلان را مدیریت کرده است. بنابراین جهانگیری و شریعتمداری از ظرفیت لازم برای اداره کشور برخوردار هستند اما آنها باید بتوانند جبهه اصلاحات ایران و مردم را متقاعد کنند، که برنامه‌های آنها برای حل مسائل کنونی راه گشا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز