خبرگزاری کار ایران

ازدواج پنهانی دختر ۱۴ ساله برای فرار از نامادری

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۰۷۲

دختر نوجوانی که تاب نامادری جوان را نداشت با فرار از خانه پنهانی ازدواج کرد.

به گزارش ایلنا، صبح چهارمین روز فروردین ماه پدر نگرانی با مراجعه به دادسرای از ناپدید شدن دختر ١٤ ساله اش خبر داد و تیمی از ماموران به دستور بازپرس وارد عمل شدند.

کارآگاهان همان ابتدا پی بردند که دختر نوجوان مدتی است که با پسر ١٨ ساله‌ای در ارتباط است و ماموران خیلی زود به سراغ وی رفتند.

تیم پلیسی در این مرحله متوجه شدند که پسر نوجوان نیز از همان روز ناپدید شدن دختر از خانه خارج شده است و دیگر بازنگشته است.

پدر این پسر در اظهاراتش گفت: پسرم چندی پیش با دختر نوجوانی ازدواج کرده و با هم فرار کرده اند، ولی قول می‌دهم آن‌ها را به خانه بازگردانم.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه پسر نوجوان همراه دختر گمشده روز سه شنبه پای در دادسرا گذاشتند.

این دختر به بازپرس گفت: چندی پیش متوجه شدم که پدرم پس از مرگ مادرم قصد دارد با دختر جوانی که تقریبا هم سن من است ازدواج کند و من باید با یکی از مردان خانواده دختر جوان ازدواج کنم، اما من به پسر دیگری علاقه داشتم و حاضر نیستم به خانه مان برگردم.

وی افزود: با پسر مورد علاقه ام از خانه فرار کردیم و به صورت رسمی به عقد هم در آمدیم.

بنا به این گزارش؛ با توجه به این که هیچ آدم ربایی در این پرونده دیده نمی‌شود پرونده فرار زوج نوجوان از خانه به دستور بازپرس بسته شد.

منبع:رکنا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز