خبرگزاری کار ایران

کودک ربایی توسط دختر جوان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۹۱۹

یک سال از گم شدن مهزیار ویسی نژاد در اهواز می‌گذرد و این در حالی است که تنها متهم پرونده هنوز لب به اعتراف نگشوده است.

به گزارش ایلنا، دختر جوان، متهم به آدم ربایی پسر مبتلا به اوتیسم در حالی لب به اعتراف نگشوده که خانواده گمشده ادعا می‌کنند مدارک زیادی علیه او وجود دارد.

یک سال از گم شدن مهزیار ویسی نژاد در اهواز می‌گذرد و این در حالی است که تنها متهم پرونده هنوز لب به اعتراف نگشوده است.

دی ماه ۹۸ پسر ۱۰ ساله‌ای به نام مهزیار که مبتلا به اوتیسم بوده و قدرت تکلم ندارد، به طرز مشکوکی از مقابل در خانه شان ناپدید شد. هنوز هم اثری از این گمشده در دست نیست.

خانواده مهزیار بلافاصله جستجوی خود را برای پیدا کردن ردی از پسرک آغاز کردند. هنوز ساعتی نگذشته بود که از کلانتری محل زندگی آن‌ها واقع در شهر اهواز تماس گرفته شد و خبر پیدا شدن مهزیار را دادند. اما وقتی پدر مهزیار به کلانتری مراجعه کرد، ماموران به او گفتند که پسرک از کلانتری فرار کرده و از همان زمان تلاش خانواده برای پیدا کردن ردی از پسرشان آغاز شد.

دختر جوان به اتهام ربودن مهزیار دستگیر شد

حدود ۴۰ روز از گم شدن مهزیار می‌گذشت که تماس مشکوکی با خانواده او برقرار شد. پدر مهزیار در گفتگویی گفت: «دختر جوانی به ما زنگ زد و گفت جای مهزیار را می‌داند. او نشانی‌هایی از رفتار‌های مهزیار می‌داد که جز من و همسرم هیچ کس از آن‌ها خبر نداشت. مطمئن شدیم که او جای فرزندمان را می‌داند. اما وقتی در قرار اول حرفی نزد، موضوع را به پلیس گفتیم و دختر دستگیر شد. او در شهر ایزه به دام ماموران پلیس افتاد. نزد قاضی آن شهر اعتراف به ربودن مهزیار کرد، اما بعد اعترافش را پس گرفت و به من گفت حالا که من را در دام پلیس انداختی از تو انتقام می‌گیرم. از او شنیده بودم که رئیسی دارد و از ترس آن فرد جای مهزیار را نمی‌گوید.»

متهم پرونده روانه زندان شد، اما بعد از چند ماه به قید وثیقه آزاد شد.

پدر مهزیار در ادامه گفت: «وقتی متهم پرونده آزاد شد، ما گفتگویی با رکنا کردیم که باعث شد نام مهزیار باز سرزبان‌ها بیفتد. همان موقع بود که یک نفر به ما زنگ زد و گفت در زندان با متهم پرونده ما هم بند بوده است. می‌گفت آن دختر به تعدادی از زندانیان گفته بود مهزیار را ربوده و الان مهزیار در یک روستاست. اما به خاطر انتقام از من که او را تحویل پلیس دادم حرف نمی‌زند. با شهادت زندانیان بار دیگر متهم دستگیر شد و راهی زندان شد.»

راز گم شدن مهزیار در سینه دختر جوان

مادر و پدر مهزیار ویسی نژاد یک سال است در نبودن فرزندشان می‌سوزند و دلواپسی از سرنوشت او برایشان خواب و خوراک نگذاشته است. لباس‌های پسر را در کمد خانه، می‌بویند و اشک می‌ریزند و فکر اینکه الان فرزندشان کجاست و چه می‌خورد و چه بلایی بر سرش آمده برایشان تبدیل به کابوسی کشنده شده است.

معمای گم شدن مهزیار ویسی نژاد هنوز رازگشایی نشده است و این در حالی است که خانواده او شکی ندارند متهمی که در زندان است راز این معما را می‌داند.

پدر مهزیار با گریه و التماس از آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه می‌خواهد که به پرونده فرزندش رسیدگی شود: «آقای رئیسی به شما التماس می‌کنیم دستور بازجویی ویژه این متهم را صادر کنید. فرزند ما زبان حرف زدن ندارد. ما را از این نگرانی نجات دهید. نمی‌دانم فرزندم کشته شده یا زنده است. خواهش می‌کنم کمک کنید که اثری از او پیدا کنیم.»

منبع:رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز