خبرگزاری کار ایران

دستور تهیه یک سوپ فلفل دلمه ای رژیمی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۹۷۲

در این مطلب تصمیم داریم تا یک سوپ رژیمی و متفاوت را به شما آموزش دهیم. برای یادگیری طرز تهیه سوپ فلفل دلمه با ما همراه شوید.

به گزارش ایلنا، سوپ فلفل دلمه رژیمی برای کسانی که به سرماخوردگی مبتلا شده اند نیز می تواند داروی مناسبی جهت درمان باشد.

مواد لازم سوپ فلفل دلمه ای

قرص عصاره سبزیجات 2 عدد 

فلفل دلمه ای قرمز   5 عدد 

چیلی قرمز   1 عدد

فیله گوجه فرنگی   5 عدد

پیاز خردکرده   2 عدد 

سیر خردکرده   2 حبه 

روغن زیتون   1 قاشق سوپ خوری 

نمک و فلفل    به میزان لازم 

پودر مرزنجوش   به میزان لازم 

آب        1 لیتر

روش تهیه سوپ فلفل دلمه ای

 فر را بادمای 200 درجه سانتی گراد یا 400 درجه فارنهایت روشن کنید تا گرم شود.

برای شروع باید ابتدا فلفل ها را بشویید و به 4 قسمت تقسیم کنید. دانه های داخل آن را خارج کنید و الیاف سفید وسط آن را بیرون بیاورید.از سمت پوست ،فلفل ها را روی سینی فر قرار دهید تا به مدت 10 تا 15 دقیقه در فر بمانند و برشته شوند.بعد از برشته شدن  و خنک شدن فلفل ها آنها را به مدت 5 دقیقه داخل کیسه های پلاستیکی قرار دهید و کیسه را ببندید. بعد از 5 دقیقه فلفل ها را از کیسه خارج کنید و پوست آن را به راحتی بگیرید.

در مرحله بعد تابه ای را روی حرارت ملایم قرار دهید و مقداری روغن زیتون داخل آن بریزید تا گرم شود.سپس فلفل چیلی را خرد کنید و در روغن تفت دهید.بعد از تفت دادن فلفل چیلی پیاز و سیر خرد شده را به آن اضافه کنید و تفت دهید تا پیازها طاایی رنگ شوند.بعد فیله گوجه فرنگی ها را اضافه کنید و همه مواد را به مدت 5 دقیقه با حرات ملایم تفت دهید .بعد از 5 دقیقه تفت این مواد فلفل دلمه ای های پوست گرفته شده را اضافه کنید و تفت کوچکی بدهید. حرارت را خاموش کنید تا سبزیجات تفت داده شده کمی خنک شوند. بعد آنها را داخل دستگاه مخلوط کن یا غذا ساز بریزد و مخلوط کنید تا مواد به صورت پوره شوند.

مخلوط پوره شده ی گوجه فرنگی و فلفل را در یک قابلمه بریزید و با یک لیتر آب و عصاره سبزیجات روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید. و بعد 5 دقیقه با حرارت کم بجوشند و در آخر نمک ، فلفل و پودر مرزنجوش را در سوپ بریزید و سوپتان را در ظرف مورد نظرتان سرو کنید.


منبع:نمناک

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز