خبرگزاری کار ایران

اعلام جزییات لایحه رتبه بندی معلمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۶۷۷

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس در اولین فرصت خبر داد.

علی کریمی فیروزجایی درباره لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان، به خانه ملت، گفت: این لایحه پس از  طی مراحل قانونی و تصویب هیات دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: تصویب نهایی این لایحه در مجلس شورای اسلامی به تقویت انگیزه شغلی معلمان و افزایش راندمان فعالیت آنان منجر می‌شود.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور یادآورشد: چگونگی ارتقای معلمان بر اساس صلاحیتهای فنی ومهارتی و عملکرد رقابتی آنان در این لایحه مورد توجه قرار گرفت.

کریمی فیروزجایی از تشکیل کمیته های ارزیابی معلمان برای اجرای بهینه طرح رتبه بندی خبر داد و افزود: تمامی مزایای شغلی و ارتقا یا تنزل رتبه و زمینه سازی برای پیشرفت های کاری فرهنگیان در این لایحه لحاظ شد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به نقش تاثیر گذار معلمان در عرصه پیشرفت کشور، افزود: نگاه دولت و دستگاههای حاکمیتی به توان و بازدهی کار فرهنگیان باید تولیدی باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: نقش معلمان در برنامه های توسعه کشور راهبردی و عملیاتی است.

کریمی فیروزجایی لزوم تلاش برای حفظ منزلت و جایگاه فرهنگیان را یادآور شد وافزود: ارتقای منزلت فرهنگیان برای توسعه و تعالی کشور ضرورت دارد.

نماینده مردم بابل با تاکید بر رسالت ذاتی دولت برای ترفیه امور رفاهی و معیشتی فرهنگیان گفت: فرهنگیان در عرصه تلاش برای توسعه علمی و بالندگی آینده سازان کشور نباید هیچگونه دغدغه معیشتی داشته باشند و این امر در اعتلای فعالیتهای آنان تاثیر گذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز