خبرگزاری کار ایران

۴ روش عالی‌ برای تمیز کردن کف اتو

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۴۹۷

کف اتو بعد از مدتی استفاده به دلایل مختلف کثیف می‌شود و جرم می‌گیرد. برای پاک و تمیز کردن آن روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه با چند مورد آشنا می‌شوید.

به گزارش همشهری آنلاین، برای تمیز کردن کف اتو روش‌های متعددی وجود دارد. البته می‌توانید برای جلوگیری از کثیف شدن کف آن، از کفی محافظ اتو استفاده کنید و دیگر دغدغه تمیز کردن آن را نداشته باشید. اما اگر ترجیح می‌دهید که از حرارت مستقیم اتو استفاده کنید، می‌توانید در صورت کثیف شدن با استفاده از مواد و روش‌های زیر کف آن را تمیز کنید..  

۱- نمک

کف اتوی داغ و خشک (یعنی بدون استفاده از بخار) را روی سطح روزنامه‌ای که پر از نمک است، به صورت رفت و برگشتی بکشید.

۲- سرکه سفید

دستمال آغشته به سرکه سفید را کف اتوی داغ بکشید. همچنین می‌توانید کف اتوی سرد را به محلول سرکه سفید و جوش شیرین آغشته کنید.

راه دیگر استفاده از سرکه سفید به جای آب در مخزن اتو برای جرمگیری و رسوب‌زدایی منافذ اتو و نهایتا پاک کردن کف اتو با اسکاچ نرم است.

۳- صابون خشک

صابون خشک یا گچ خیاطی را کف اتوی داغ و خشک بکشید. سپس یک پارچه زبر و خشن یا پارچه‌ای که به سرکه آغشته است را اتو کنید. 

۴- خمیردندان سفیدکننده

کف اتو را به خمیردندان سفیدکننده آغشته کنید و به کمک مسواک آن را تمیز کنید. سپس با یک اسکاچ نرم باقیمانده خمیردندان را از کف اتو تمیز کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز