خبرگزاری کار ایران

توضیحات تامین اجتماعی درباره اعتراضات پرستاران بیمارستان میلاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۹۱۷

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی درباره اعتراضات و مشکلات کادر درمان بیمارستان میلاد، توضیحاتی داد.

امیر عباس منوچهری (معاون درمان سازمان تامین اجتماعی) درباره اعتراضات و مشکلات کادر درمان بیمارستان میلاد، به باشگاه خبرنگاران، گفت: پرستاران بیمارستان میلاد خواستار عدالت در پرداخت حقوق بودند و آن‌ها مشکلی درخصوص پرداخت نشدن حقوقشان نداشتند. 

وی با اشاره به اینکه پرستاران بیمارستان میلاد به دنبال این بودند که درصد پرداختی آن‌ها، مانند درصد پرداختی دانشگاه‌های علوم پزشکی باشد، گفت: بر اساس مصوبات هیأت دولت، تعرفه پرستاران دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز وزارت بهداشت افزایش داشت و حقوق پرستاران این مراکز بهتر شد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق پرستاران در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است، بیان کرد: موسسه میلاد، ۷ بیمارستان دارد که زیر مجموعه هلدینگ درمان (موسسه میلاد سلامت) قرار دارند و تابع قوانین و مقررات خودشان هستند.

منوچهری با تاکید بر اینکه در سازمان تامین اجتماعی افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی حقوق پرستاران در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای بیمارستان میلاد به دلیل اینکه زیرمجموعه موسسه میلاد است، علاوه بر افزایش حقوق سازمان تامین اجتماعی، قوانین خاصی برای افزایش حقوق پرستاران این بیمارستان در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز