خبرگزاری کار ایران

قتل شرور سابقه دار برای دفاع از برادر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۴۱۳

مرد جوان که برای دفاع از برادرش مرتکب قتل شده بزودی برای دفاع از خود پای میز محاکمه خواهد ایستاد.

به گزارش ایلنا، حدود سه ماه قبل درگیری مرگباری در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران بین دو برادر با مردی جوان رخ داد. در این ماجرا مرد جوان به‌نام جعفر به قتل رسید. مأموران پلیس در ادامه تحقیقات یکی از متهمان را دستگیر کردند. وی که بیژن نام دارد در تشریح ماجرا به پلیس گفت: جعفر از افراد خلافکار و سابقه دار بود او تازه از زندان آزاد شده بود و سابقه سرقت داشت. یک روز قبل از حادثه مرا در کوچه دید و از من خواست که موتورم را به او بدهم، اما چون سابقه‌اش را می‌دانستم موتور را به او ندادم و گفتم خودم لازمش دارم. آن روز موتور را از من نگرفت، اما فردای همان روز دوباره به سراغم آمد حتی وارد پارکینگ خانه ما شد و گفت که موتور را لازم دارد. من گفتم نمی‌دهم و همین باعث دعوا شد من هم برادرم را صدا کردم و او به طرفداری از من جعفر را کشت. بعد هم هردو فرار کردیم.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، مأموران تحقیقات خود را برای دستگیری متهم دیگر پرونده آغاز و بعد از گذشت دوماه او را ردیابی و بازداشت کردند. بهرام در تحقیقات قتل را قبول کرد و گفت: من نگهبان پارک بودم روز حادثه سر کارم بودم که برادرم با من تماس گرفت و گفت فردی می‌خواهد به زور موتورش را بگیرد. من هم برای کمک به برادرم به خانه رفتم و دیدم جعفر در پارکینگ خانه با برادرم درگیر شده است.

برادرم کوچک بود و زورش به او نمی‌رسید به محض اینکه جعفر من را دید به سمتم حمله کرد. یک دستمال پارچه‌ای دستش بود وقتی با او درگیر شدم همان دستمال را دور گردنش پیچیدم و خفه‌اش کردم. البته قصدم کشتن او نبود فقط می‌خواستم کاری کنم دست از سر برادرم بردارد. ضمن اینکه همه اهالی به خاطر شرارت‌هایش از او می‌ترسیدند، چون زورگیری و ایجاد مزاحمت می‌کرد، اما من نمی‌خواستم اجازه دهم از برادرم زورگیری کند.

مأموران در ادامه متوجه شدند بهرام هم سابقه‌دار است و چند ماه قبل از زندان آزاد شده است او درباره سابقه‌ای که داشت گفت: من را به خاطر اعتیاد بازداشت کردند. مأموران وارد پارک شدند و وضعیت من را که دیدند مرا تفتیش بدنی کردند و مقداری مواد مخدر از من کشف شد به همین دلیل هم بازداشت شدم. بعد هم به خاطر حمل مواد به ۶ ماه حبس محکوم شدم.

مادر مقتول به‌عنوان تنها، ولی دم از متهم شکایت کرد و گفت: این دو برادر پسر من را به خانه کشانده و به قتل رساندند آن‌ها خودشان هم سابقه دار هستند. اگر پسر من دنبال موتور بود می‌توانستند او را از پارکینگ بیرون کنند و در را ببندند چطور است که به گفته شاهدان او را به داخل پارکینگ کشانده و به قتل رساندند آن‌ها حتی در پارکینگ را بسته‌اند که پسر من راه فرار نداشته باشد.

با توجه به شکایت این زن به‌عنوان، ولی دم و تکمیل تحقیقات، صحنه قتل بازسازی شد. بعد از گفته‌های متهم و تکمیل تحقیقات کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی با درخواست قصاص از سوی مادر مقتول به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا در دادگاه کیفری از خود دفاع کند.

منبع: ایران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز