خبرگزاری کار ایران

برادرکشی برای چند قرص متادون!

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۱۶۲

مرد ۴۰ ساله‌ای که پس از جدایی از همسرش در منزل پدرش زندگی می‌کرد، برادر ۲۵ ساله اش را برای چند قرص متادون به قتل رساند.

به گزارش ایلنا، این حادثه هولناک شب پنج شنبه گذشته در بولوار دکتر شریعتی منطقه قاسم آباد مشهد هنگامی رخ داد که مرد ۴۰ ساله معتادی به نام «علی – ص» با پدرش برای گرفتن چند قرص متادون بیشتر به مشاجره پرداخت. در این میان، دوتن از برادران وی که از زیاده خواهی‌های برادرشان به تنگ آمده بودند، به طرفداری از پدر با وی درگیر شدند تا این که درگیری آن‌ها شدت گرفت.

در همین لحظه ناگهان «علی- ص» چاقویی را برداشت و دو برادرش را از ناحیه پا زخمی کرد. در اثنای این درگیری وحشتناک، داماد خانواده به همراه همسرش از راه رسیدند و با دیدن این صحنه دلهره آور، بلافاصله مصدومان را با خودروی پژو به مرکز درمانی مهرگان رساندند، ولی احمد (برادر ۲۵ ساله) به دلیل خون ریزی شدید جان سپرد. این گونه یک پرونده جنایی دیگر روی میز قاضی دکتر حسن زرقانی (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) گشوده شد.

در حالی که عقربه‌های ساعت، دقایق اولیه بامداد را نشان می‌داد، تحقیقات گسترده مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل وقوع قتل در حالی آغاز شد که اطرافیان متهم از فرار وی جلوگیری کرده بودند. گزارش خراسان حاکی است: با انتقال این مرد ۴۰ ساله به پلیس آگاهی بررسی‌های تخصصی با دستورات ویژه قضایی زیرنظر سرهنگ سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی) آغاز شد.

منبع: خراسان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز