خبرگزاری کار ایران

انعقاد بزرگ ترین تفاهم نامه در سطح بین المللی بین نماینده چین و یک سازمان بین المللی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۷۸۳

بزرگ‌ترین تفاهم نامه در سطح بین المللی بین نماینده چین و یک سازمان بین المللی ایرانی منعقد شد.

به گزارش ایلنا از اقتصادی برتر، با برگزاری یک سری جلسات تخصصی با دفتر شورای توسعه و تجارت بین المللی جوچیاچینگ چین و سازمان بین المللی سیتی وان زمینه همکاری های مستمر به منظور توسعه مبادلات تجاری بین دو کشور و در بستر بین المللی فراهم گردیده و با انعقاد قراردادی مهم در این خصوص موجبات گسترش مبادلات تجاری برای کلیه شرکت ها، تجار و فعالین اقتصادی با استفاده از ظرفیت های طرفین مهیا گردید.

در این راستا صادرات کالاها و خدمات منبعد با لوگو و استاندارد بین المللی سیتی وان قابل عرضه در فروشگاههای چین می باشد و جذب سرمایه گذاری جهت مشارکت در پروژه های بین المللی از طریق این سازمان امکان پذیر می گردد.

شرکت علی بابا یکی از بزرگ ترین شرکت های جهان با سازمان بین الملیل سیتی وان در این خصوص همکایر های مستمر و فوق الهاده خواهد داشت. به علاوه امکان تبادل دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین برگزاری تحقیقات به صورت مشترک و اعزام کارکنان دانشگاه ها با بزرگ ترین دانشگاه چین “دانشگاه سیاس” از طریق سازمان بین المللی سیتی وان فراهم گردید.

لازم به ذکر این نخستین باری است که تفاهم نامه ای در این سطح توسط دولت چین و یک سازمان بین المللی خصوصی ایرانی منعقد گردیده و موجبات عرضه کالا ها و خدمات در اقصی نقاط جهان برای کشور عزیزمان ایران مهیا می نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز