خبرگزاری کار ایران

خودکشی مرد خشمگین پس از قتل اعضای خانواده

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۴۶۲

کارمند یکی از بانک‌های شهر ایلام پس‌از قتل همسر و دو فرزندش در خانه به محل کارش رفت و پس‌از درگیری با چند نفر از همکارانش با شلیک گلوله خودکشی کرد.

به گزارش ایلنا، صبح یکشنبه ۱۲ بهمن مرد ۴۴ ساله‌ای با مراجعه به محل کارش که یکی از بانک‌های تجارت شهر ایلام بود در حالی که اسلحه‌ای شکاری در دست داشت وارد بانک شد و پس از درگیری و تهدید همکارانش ناگهان مقابل چشم آن‌ها با شلیک گلوله خودکشی کرد.

با اعلام این ماجرا به پلیس بلافاصله مأموران به بانک رفتند و در نخستین تحقیقات مشخص شد وی دقایقی قبل از اقدام به خودکشی مدعی شده که همسر و دو فرزندش را نیز در خانه‌اش کشته است. بدین ترتیب تیم جنایی بلافاصله به خانه این مرد رفته و پس از دریافت دستور قضایی وارد خانه شده و با اجساد همسر ۳۸ ساله، پسر ۱۸ ساله و دختر ۹ ساله این مرد رو به‌رو شدند که با شلیک گلوله به قتل رسیده بودند. با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره انگیزه مرد میانسال از این قتل عام خانوادگی ادامه یافت. سرهنگ «جمال موسوی» فرمانده انتظامی ایلام در این باره گفت: نخستین تحقیقات نشان می‌دهد این مرد که افشین نام داشته به علت مشکلات خانوادگی همسر و فرزندانش را به قتل رسانده و سپس با رفتن به محل کارش خودکشی کرده است. تحقیقات بیشتر درباره این جنایت خانوادگی از سوی پلیس ادامه دارد.

یکی از کارمندان بانک که شاهد این ماجرا بود گفت: صبح وقتی افشین به بانک آمد خیلی آشفته و پریشان بود. شروع به ناسزاگویی و دعوا با بقیه کارمندان کرد مدام فریاد می‌زد من زن و بچه‌ام را کشتم. دیگر این زندگی برایم ارزشی ندارد. همکاران به سمتش رفتند تا او را آرام کنند، اما اسلحه‌اش را به سمت آن‌ها گرفت و تهدید کرد که اگر جلو بیایند شلیک می‌کند. بعد هم مقابل آبدارخانه به خودش شلیک کرد و جان باخت.

این مرد در ادامه گفت: تا جایی که می‌دانم افشین از شب قبل این حادثه با پسر و همسرش درگیر شده بود، اما نمی‌دانم اختلافشان بر سر چه موضوعی بود و احتمال می‌دهم به خاطر همین اختلاف هم دست به این جنایت زده است.

منبع: ایران

 

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز