خبرگزاری کار ایران

3 ماه زندگی مخفیانه در فرودگاه شیکاگو

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۱۲۰

مسافری که بدون آنکه جلب توجه کند به مدت ۳ ماه در داخل سالن انتظار یک فرودگاه در آمریکا زندگی می کرد به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش ایلنا، اقامت ۳ ماهه یک مسافر در فرودگاه بین المللی اوهِر شیکاگو به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. «آدیتیا سینگ» ۳۶ ساله اهل کالیفرنیا که به شیکاگو سفر کرده بود پس از آنکه به خاطر نگرانی از ابتلا به کرونا از بازگشت به خانه اش منصرف شد تصمیم گرفت تا در فرودگاه شیکاگو بماند.

این مرد جوان به مدت ۳ ماه در حالی در سالن انتظار فرودگاه زندگی می‌کرد که هیچ یک از مسئولان فرودگاه متوجه حضور طولانی او در این مکان نشدند.

هنوز انگیزه آقای سینگ که گفته می‌شود بیکار است به شیکاگو مشخص نشده، اما او هفته گذشته پس از گذشت ۳ ماه توسط پلیس فرودگاه بازداشت شد. سینگ که از اواسط ماه اکتبر در فرودگاه شیکاگو اقامت داشت هفته گذشته توسط یکی از کارمندان فرودگاه مورد بازخواست قرار گرفت.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این مرد پس از روبه رو شدن با کارمند فرودگاه ماسک خود را پایین کشید و کارت شناسایی را که از گردنش آویزان بود به او نشان داد. این کارت متعلق به یکی از کارمندان فرودگاه بود که که یک هفته پس از فرود هواپیمای سینگ در اوهر مفقود شده بود. این کارمند فرودگاه که به سینگ مشکوک شده بود بلافاصله با پلیس تماس گرفت و وی به بازداتشگاه منتقل شد.

در حین بازجویی سینگ به پلیس گفت به علت ترس از ابتلا به کرونا تصمیم گرفت تا در فرودگاه شیکاگو بماند. او گفت با تامین غذا از مسافران فرودگاه توانست این مدت را در فرودگاه سپری کند. پلیس محلی آمریکا پس از بررسی سوابق این مرد اعلام کرد او فاقد سوابق کیفری است. با این حال سینگ به دادگاه اعزام و طبق حکم دادگاه وی به دلیل استفاده از کارت شناسایی تقلبی و همچنین تخطی از مقررات فرودگاه محکوم شد.


منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز