خبرگزاری کار ایران

نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۰۱۲

نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن سراسر کشور برگزار می‌شود .

به گزارش ایلنا از بهارنیوز، «نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن » در بستر سمینار تخصصی   «آموزش مدل‌های روز ارائه سرویس و خدمات به مشاورین املا ک» در تاریخ هفتم اسفند 99  در شهر تهران و با حضور تنی چند از مقامات کشوری  برگزار می‌شود .

در این همایش و سمینار تخصصی تعدادی از پیشکسوتان و فعالان برگزیده بازار مسکن سراسر کشور با  دریافت لوح و تندیس تجلیل خواهند شد.

این گردهمایی با هدف تجلیل و تقدیر از بزرگان و فعالان موفق این بازار، تبادل دانش ، تجربیات علمی و آکادمیک و آشنایی فعالان مختلف با بازار مسکن در سایر مناطق کشور صورت می پذیرد.

همچنین قرار است در این سمینار تخصصی، پنل های گوناگون آموزشی توسط اساتید به نام و صاحب ‌نظر کارشناسی و دلالی علمی املاک به شرکت کنندگان ارائه شود.

گفتنی است بازار مسکن در ایران به عنوان بازوی اصلی و فعال اقتصاد، همواره  نقش مولد و کارآفرین  داشته و از این جهت این بازار نیازمند توجه و آموزش های علمی است.

علاقمندان به شرکت در این سمینار، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه حضور و بهره  از خدمات قابل ارائه با شماره تلفن 88024290 تماس حاصل نمایند.

لازم به تاکید است اخبار این همایش طی روزهای آتی از طریق رسانه‌های عمومی کشور به سمع و نظر علاقمندان خواهد رسید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز