خبرگزاری کار ایران

۵ روغن گیاهی برای درمان طبیعی رفع سیاهی دور چشم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۶۱۳

رفع سیاهی دور چشم چالشی اساسی برای بسیاری از انسان‌ها بوده که سال‌هاست با آن دست به گریبان‌اند. آیا شما در زمره کسانی هستید که از سایه‌های تیره دور چشم رنج می‌برند؟ در این گزارش با ما همراه باشید تا شما را با روشهای گیاهی و طبیعی درمان سیاهی دور چشم آشنا کنیم.

به گزارش ایلنا، رفع سیاهی دور چشم چالشی اساسی برای بسیاری از انسان‌ها بوده که سال‌هاست با آن دست به گریبان‌اند. آیا شما در زمره کسانی هستید که از سایه‌های تیره دور چشم رنج می‌برند و علی رغم سر و صدای مواد آرایشی، قادر به درمان تیرگی اطراف چشم نیستید؟ دلایل سیاهی دور چشم متفاوت است. برای برخی، ممکن است به دلیل عادات و سبک زندگی نامناسب، ژن‌ها، کمبود خواب، کم آبی بدن یا حتی شغل‌های ما شامل خیره شدن مداوم به صفحه نمایش باشد. در این گزارش روش‌هایی را برای استفاده از روغن‌های گیاهی برای درمان و رفع سیاهی دور چشم ارائه می‌دهیم.

روغن کرچک معجزه‌گری برای درمان و رفع سیاهی دور چشم

۵ روغن گیاهی برای درمان طبیعی رفع سیاهی دور چشم

همه ما از روغن کرچک و چگونگی کمک به کاهش پف چشم و رگ های خونی آگاهی داریم. روغن کرچک برای درمان حلقه های سیاه زیر چشم بهترین عملکرد را دارد. اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در آن به کاهش تورم و سیاهی دور چشم کمک می‌کند. به تسکین و روشن شدن پوست زیر چشم کمک می کند. روغن کرچک مملو از آنتی اکسیدان است و پوست شما را به خوبی هیدراته می کند. ماندگاری بیش از حد مایعات را در پوست کاهش می دهد. استفاده منظم باعث می شود چشمان شما با پوست سفت و محکم زیر چشم روشن تر شود.

شیوه استفاده از روغن کرچک

دو قطره روغن کرچک بریزید با استفاده از انگشتان خود آن را در ناحیه زیر چشم استفاده کنید. حرکات دایره ای انجام دهید بگذارید یک شب بماند و صبح بشویید.

روغن لیمو علاجی طبیعی برای رفع سیاهی دور چشم با چاشنی ویتامین

۵ روغن گیاهی برای درمان طبیعی رفع سیاهی دور چشم

اگر از سیاهی دور چشمان خود خجالت می کشید، درمان مناسب و ایده آل این مشکل روغن لیمو است زیرا به روشن شدن و روشن شدن پوست اطراف چشم کمک می کند. روی حلقه های سیاه چشم به خوبی کار می کند و به مرطوب سازی آنها می‌پردازد. رنگ پوست را یک دست می‌کند. سرشار از ویتامین است و به بازسازی سلول‌های اطراف چشم کمک می‌کند. روغن لیمو برای سیاهی دور چشم مملو از ویتامین C است و به پاکسازی پوست اطراف چشم کمک می‌کند.

شیوه استفاده از روغن لیمو

به چند قطره روغن لیمو، روغن ویتامین E و روغن کندر (چند قطره) به آن اضافه کنید. هرگز از روغن لیمو مستقیم روی پوست خود استفاده نکنید، اما همیشه اطمینان حاصل کنید که آن را با یک روغن حامل رقیق می‌کنید. از نوک انگشتان خود استفاده کنید و به آرامی روغن را زیر چشم خود بمالید بگذارید یک شب بماند. صبح آن را برای داشتن ظاهری روشن‌تر بشویید.

جوان سازی پوست با روغن میخک

۵ روغن گیاهی برای درمان طبیعی رفع سیاهی دور چشم

میخک علاوه بر اینکه به عنوان ادویه شناخته می‌شود، کاربردهای دیگری نیز دارد. این روغن خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارد. از پوست در برابر استرس و اکسیده شدن محافظت می‌کند. روغن میخک به جوان سازی پوست ظریف زیر چشم و روشن شدن رنگدانه کمک می‌کند. گردش خون را تحریک می‌کند و به خوبی روی حلقه‌های سیاه کار می‌کند.

شیوه استفاده از روغن میخک

به چند قطره روغن میخک، چند قطره روغن زیتون هم اضافه کنید. به آرامی آن را در اطراف چشم بمالید زیرا پوست در اینجا بسیار لطیف است با استفاده از حرکات دایره‌ای ماساژ دهید. اجازه دهید یک شب بماند و صبح آن را بشویید. این کار را روزانه انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

روغن بادام معجزه طبیعی برای رفع سیاهی دور چشم

۵ روغن گیاهی برای درمان طبیعی رفع سیاهی دور چشم

سیاهی حلقه‌ها می‌توانند نگاهی خسته و غمگین به چشمان شما بدهند. روغن بادام برای حلقه‌های زیر چشم بهترین عملکرد را دارد زیرا پف چشم را کاهش می‌دهد و مناطق پوستی زیر چشم شما را سفت می‌کند. این ماده دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که به طور موثر بر روی سیاهی حلقه دور چشم تأثیر می‌گذارد. ویتامین E موجود در روغن بادام برای پوست شما، ملایم است و آن را نرم نگه می‌دارد.

شیوه استفاده از روغن بادام

از نوک انگشتان خود استفاده کنید و چند قطره روغن بادام در ناحیه سیاه زیر چشم بمالید. روغن بادام سبک است و به راحتی جذب می‌شود. به آرامی آن را در اطراف ناحیه چشم بمالید و با استفاده منظم، درمان تیرگی اطراف چشم را محقق کنید. می‌توانید یک شب آن را بگذارید و صبح بشویید. برای نتایج بهتر، روزانه از این روغن استفاده کنید.

آبرسانی اساسی به پوست با روغن اسطوخودوس

۵ روغن گیاهی برای درمان طبیعی رفع سیاهی دور چشم

احتمالا از مفید بودن روغن اسطوخودوس برای تیرگی و سیاهی دور چشم شنیده‌اید. اسطوخودوس گردش خون را تحریک می‌کند، که برای تاریکی زیر چشم ضروری است. این ماده حاوی اکسیدان‌های قدرتمند بوده و همراه با مرطوب سازی، باعث جوان سازی پوست می‌شود. این روغن باعث کاهش پف و آبرسانی به پوست و درمان تیرگی دور و اطراف چشم می‌شود. ناحیه زیر چشم را سفت کرده و پوست شما را در این ناحیه آرام می‌کند.

شیوه استفاده از روغن اسطوخودوس

چند قطره روغن اسطوخودوس را با ۲ قطره روغن میخک مخلوط کنید. حالا آن را با انگشتان خود در ناحیه زیر چشم به آرامی بمالید و صبح صورت خود را بشویید. برای ایجاد تغییر قابل مشاهده روزانه استفاده کنید.

منبع:مجله کوروش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز