خبرگزاری کار ایران

اتو کردن پیراهن مردانه به سبک و روش حرفه ای ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۵۹۸

بسیاری از مردم اتوی پیراهن مردانه را کاری مشکل می دانند. در حالی که اگر اصول اتوکشی را رعایت کنید، کار بسیار راحتی است. در این مبحث روش اتو کردن پیراهن مردانه با تصویر توضیح داده شده است.

به گزارش ایلنا، بسیاری از مردم اتوی پیراهن مردانه را کاری مشکل می دانند. در حالی که اگر اصول اتوکشی را رعایت کنید، کار بسیار راحتی است. اگر از خانم های خانه دار سوال شود که اتوکشی کدام لباسها دشوار است حتما به پیراهن های مردانه اشاره می کنند به همین منظور ما آموزش اتو زدن گام به گام پیراهن های مردانه را به شما ارائه می دهیم.

مرحله 1: اتو زدن را ابتدا با یک لباس تمیز شروع کنید برچسب مراقبت از لباس ها را بررسی و توصیه های درج شده روی آن را دنبال کنید به دما آبی که لباس را در آن می شویید توجه کنید چون پیراهن های شستشه شده در آب بسیار داغ می تواند باعث آب رفتن یقه و سر آستین ها و ایجاد چین و چروک سر سخت شود به هر گونه کثیفی بر روی سر آستین ها و یا یقه و یا زیر بغل توجه کنید،زیرا اتو کردن موجب تثبیت آنها می شود.

اتو کردن پیراهن مردانه به سبک و روش حرفه ای ها

مرحله 2: با داشتن اتو سنگین، هر چند گران تر است، تفاوت بزرگی در این که چقدر سریع و به راحتی می توانید اتو بزنید ایجاد خواهید کرد قطعا ارزش سرمایه گذاری را دارد پول خود را پس انداز کنید و بهترین کاری که می توانید را انجام دهید.

مرحله 3: با یک پیراهن مرطوب (نه خیس )شروع کنید یکی از آن ها را انتخاب کنید که برای مدت کوتاهی خشک شده ، یا اینکه همه جا آن با اسپری نم دار شده است.

ابتدا بالای یقه را اتو بزنید و به گوشه های آن توجه کنید پارچه را محکم در صورت نیاز بکشید (یا در صورت آب رفتن). پیراهن را برگردانید و زیر یقه و قسمت پلیسه زیر یقه را اتو کنید.

اتو کردن پیراهن مردانه به سبک و روش حرفه ای ها

سپس قسمت بالای پشت پیراهن که طوق نامیده می شود را اتو کنید بیشتر پیراهن ها یک چین مرکزی زیر طوق دارند، اما بعضی اوقات یک طوق چاک دار با چروک هایی در هر طرف پیدا می کنید.

اتو کردن پیراهن مردانه به سبک و روش حرفه ای ها

پس از طوق ، چین و چروک ها پشت پیراهن را اتو بزنید پشت پیراهن را از طوق به بعد پهن کنید و اتو کنید.

حالا نوبت به آستین ها و سرآستین ها رسیده است. ابتدا قسمت رویی، و سپس قسمت داخلی آستین و سر آستین ها را اتو بزنید همچنین باید جزئیات و پلیسه های کوچک روی آستین را اتو بزنید سپس، آستین را روی میز اتو پهن کنید طوری که درزها به درستی روی هم تنظیم باشند.

اتو کردن پیراهن مردانه به سبک و روش حرفه ای ها

مرحله 4: اگر هنوز هم چین و چروک روی آستین از اتو قبلی وجود دارد، از آن به عنوان راهنما استفاده کنید خطوط دو تایی وحشتناک است! از بالای آستین شروع کنید و به سمت سر آستین حرکت کنید. به هرپلیسه توجه کنید، هر گونه چین و چروک سخت تر را با کمی آب تر کنید.

حالا زمان اتو زدن جلوی پیراهن است از قسمت دکمه دار پیراهن شروع کنید اگر روکش میز اتو نرم است می توانید پیراهن را برگردانید و از پشت پیراهن دکمه ها را اتو بزنید. در غیر این صورت از سر اتو برای اتو کردن بین دکمه ها استفاده کنید.

در اتو زدن قسمت های دکمه ها دار لباس احتیاط کنید پیراهن های با کیفیت خوب، دکمه های با کیفیت خوبی دارند که می توانند در برابر گرما مقاوم باشند اما گاهی اوقات یک دکمه می تواند در حرارت بالا بشکند.

اتو کردن پیراهن مردانه به سبک و روش حرفه ای ها

سپس حلقه آستین را با نوک اتو، اتو بزنید بعد به طرف بقیه قسمت های جلویی بروید.

مرحله 5: به یاد داشته باشید که هدف در یک الگو اتو زدن صحیح است تا آنچه را که انجام داده اید از بین نبرید قسمت اتو شده را به آرامی بر قسمت مقابل میز اتو آویخته کنید.

مرحله 6: زمانی که پیراهن به طور کامل اتو شد لازم است آویزان شود، زیرا ممکن است پیراهن کمی مرطوب باشد بگذارید کاملا خشک شود سپس دکمه بالایی یقه پیراهن را ببندید تا یقه همانطور شکل بگیرد.

با انجام این روشها اتو کشی زودتر و راحت تر انجام می شود و پیراهن ها خیلی عالی به نظر خواهند رسید بیرون رفتن با پیراهن اتوشده جلوه بهتری به شما می دهد.


منبع:نمناک

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز