خبرگزاری کار ایران

قتل پسر جوان در پارک

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۵۹۴

درگیری دو پسر جوان در یکی از بوستان‌های تهران منجر به قتل یکی از آن‌ها شد.

به گزارش ایلنا، ساعت ۲ بعد از ظهر روز اول بهمن دختر نوجوانی با اورژانس تماس گرفت و از مجروح شدن دو پسر ۲۱ و ۲۲ ساله در نزدیکی پارکی در خیابان بعثت، منطقه جوادیه خبر داد. با اعلام این خبر امدادگران راهی محل شدند، اما قبل از رسیدن آن‌ها پسر ۲۲ ساله که از ناحیه پهلو مورد اصابت جسمی نوک تیز مانند چاقو قرار گرفته بود تسلیم مرگ شد.

به‌دنبال مرگ پسر جوان، مأموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه، موضوع را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند. به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات در این خصوص آغاز و تیم جنایی دقایقی بعد راهی محل حادثه شدند. دومین زخمی که او نیز از ناحیه پهلو مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل شد.

با حضور در محل دختر ۱۶ ساله‌ای که گزارش این نزاع خونین را به اورژانس اعلام کرده و شاهد حادثه بود، گفت: ۶ ماه قبل در اینستاگرام با پسری به‌نام ارشیا آشنا شدم. امروز با او قرار گذاشتم و داخل پارک نشسته بودیم که ناگهان پسری برایمان مزاحمت ایجاد کرد.

او ادامه داد: از روی صندلی پارک بلند شدیم تا از آنجا برویم که دوباره مقتول به سراغ ما آمد و این بار با ارشیا درگیر شدند او ناگهان چاقویی از جیبش درآورد و به پهلوی ارشیا ضربه‌ای زد. ارشیا که سعی داشت از خود دفاع کند، چاقو را از دستش گرفت. پسر جوان مقاومت می‌کرد که یک دفعه چاقو به پهلوی او فرو رفت در حالی که هر دو نفر زخمی شده بودند من با اورژانس تماس گرفتم، اما قبل از اینکه امدادگران برسند، پسر جوان تسلیم مرگ شد.

در تحقیقات میدانی که از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت صورت گرفت نیز مشخص شد پارکی که در آن درگیری و درنهایت جنایت رخ داده است، پاتوق مقتول بوده است.

در ادامه تحقیقات خانواده مقتول نیز شناسایی شدند. پدر مقتول به مأموران گفت: پسرم در باربری کار می‌کند و روز حادثه نیز به قصد رفتن به محل کارخانه را ترک کرد. تصور می‌کردم که پسرم در محل کارش است که مأموران تماس گرفتند و از قتل او خبر دادند.

بازپرس مصطفی واحدی دستور تحقیقات از متهم ۲۱ ساله پس از بهبودی را صادر کرد تا انگیزه اصلی این جنایت مشخص شود.

منبع: ایران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز