خبرگزاری کار ایران

قتل مرد نگهبان با وینچستر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۸۱۹

نگهبان سابق یک پروژه ساختمانی در اطراف پایتخت که بر سر خرید یکی از واحد‌های این ساختمان با سازندگان آن اختلاف پیدا کرده بود در اقدامی عجیب با حمله مسلحانه به این کارگاه ساختمانی جوانی را به قتل رساند.

به گزارش ایلنا،  چند روز قبل پسر ۲۷ ساله‌ای به‌نام بابک که با شلیک گلوله زخمی شده بود در یکی از بیمارستان‌های تهران جان باخت. به‌دنبال اعلام گزارش مرگ وی به پلیس، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت آعاز شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد بابک نگهبان یک پروژه ساختمانی در اطراف تهران بوده که چند روز قبل به همراه مرد جوان دیگری هدف تیراندازی قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده بودند.

اما تلاش کادر درمان برای نجات بابک بی‌نتیجه ماند و وی با گذشت ۸ روز بستری شدن در بیمارستان دچار مرگ مغزی شد و خانواده‌اش با اهدای اعضای بدن وی به چند بیمار نیازمند زندگی بخشیدند. در ادامه مرد جوانی که زخمی شده بود پس از بهبودی به پلیس گفت: عامل این تیراندازی شهرام نگهبان سابق پروژه ساختمانی بود. وی چند ماه قبل آنجا کار می‌کرد و یکی از واحد‌ها را نیز پیش خرید کرده بود، اما با سازندگان به مشکل برخورد و از آنجا رفت.

مدتی بعد هم بابک به‌عنوان نگهبان جدید مشغول به کار شد. با این حال شهرام هر چند وقت یک بار به آنجا می‌آمد و با مسئولان پروژه بر سر پولش و تحویل واحدی که پیش خرید کرده بود درگیر می‌شد تا اینکه روز حادثه من و بابک در محل بودیم که ناگهان یک خودروی پژو با ۵ سرنشین به سمت ما آمد.

من داخل خودرو شهرام را دیدم که با چهار مرد دیگر نشسته بود آن‌ها با اسلحه وینچستری که در دست داشتند به سمت ما تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

به دستور بازپرس مصطفی واحدی، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان فراری ادامه دارد. این در حالی است که خانواده بابک درخواست قصاص قاتل پسرشان را دارند.

منبع: ایران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز