خبرگزاری کار ایران

پوستر جشنواره ملی کتابت قرآن کریم رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۴۴۱

مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی کتابت قرآن کریم و اختتامیه پویش روضه‌های خانگی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مراسم رونمایی از پوستر و افتتاح جشنواره ملی کتابت قرآن کریم و اختتامیه پویش روضه‌های خانگی و اهدای جوایز به برگزیدگان بخش مسابقه این پویش روز دوشنبه، ۲۹ دی‌ماه در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود. 

در این مراسم علاوه بر معاونان و مدیران جهاد دانشگاهی، جمعی از اساتید و هنرمندان به همراه تعدادی از معاونان و مسئولان وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه‌های پیام نور، علمی‌کاربردی، فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها حضور خواهند داشت. 

جشنواره کتابت قرآن کریم که ویژه دانشجویان سراسر کشور است با اهدافی آموزش‌محور قرار است تا ضمن شناسایی هنرمندان جوان و با آتیه قرآنی به ارتقای سطح این دانشجویان کمک کرده و گامی مؤثر در این زمینه بردارد. 

یادآور می‌شود، پویش روضه‌های خانگی طی ماه‌های محرم و صفر سال جاری به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار و قرار است تا برگزیدگان بخش مسابقه این پویش نیز که در شش رشته خوشنویسی، تایپوگرافی، نقاشی، عکاسی، پادکست و فیلم در پویش حضور داشتند، جوایز خود را در این مراسم دریافت کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز