خبرگزاری کار ایران

«خاطرات مئیر عزری» به کوشش غلامرضا امامی تجدید چاپ شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۳۹۵

چاپ دوم «خاطرات مئیر عزری» به ویرایش و کوشش غلامرضا امامی منتشر شد. مئیر عزری ۲۰ سال از سوی رژیم صهیونیستی در دوران پیش از انقلاب، سفیر در ایران بود. این کتاب از سوی نشر علم منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، چاپ دوم «خاطرات مئیر عزری» به ویرایش و کوشش غلامرضا امامی منتشر شد. مئیر عزری ۲۰ سال از سوی رژیم صهیونیستی در دوران پیش از انقلاب، سفیر در ایران بود. این کتاب از سوی نشر علم منتشر شده است. 

شیمون پرز نسخت وزیر و سیاستمدار شهیر نظام فلسطین اشغالی در مقدمه کتاب می‌نویسد: «دشوار می‌توان کسی را یافت که مانند وی از پیچ و خم‌های تاریخ و سیاست ایران آگاه باشد. وی به مدت ۲۰ سال به سمت سفیر در دوران سلطنت محمدرضا پهلوی در ایران به سر برد. وی در این کتاب از پیوندهای پیدا و پنهان در حکومت پرده بر می‌دارد و رازهای سر به مهر را می‌گشاید؛ از گفت‌وگوهایش با محمدرضا پهلوی و دیگر دولتمردان ایران، از سفرهای سیاستمداران دو کشور، از همکاری‌های سربسته امنیتی، سیاسی، نظامی، بزرگانی و فرهنگی سخن می‌گوید.» 

چاپ دوم خاطرات «مئیر عزری» به ویرایش و کوشش غلامرضا امامی در ۹۶۷ صفحه از سوی نشر علم در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز