خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به ۷ هزار و ۶۰۰ تن در برف و کولاک ۱۸ استان

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۹۳

در برف و کولاک استان‌های کشور ۶۰۰ دستگاه خودرو رهاسازی شده و در مجموعع ١٨٠تیم شامل ۶۴٠ امدادگر و نجاتگر خدمت‌رسانی کردند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام درگیری ۱۸ استان کشور در برف و کولاک، گفت: امدادگران هلال‌احمر به یک‌هزار و ۵۰۰ تن از هموطنان متاثر از برف و کولاک در این استان‌ها خدمت اسکان اضطراری ارائه داده‌اند.

به گزارش ایلنا، حسین درویشی با اعلام این خبر گفت: از ۲۷ بهمن تا ساعت ۹ صبح ۲ اسفند ماه خدمات امدادی لازم را به استان‌های متاثر از برف و کولاک از جمله آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، سمنان، قزوین، کردستان، کرمان، لرستان، مازندران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، خوزستان، گیلان، مرکزی، همدان و کرمانشاه ارائه کرده‌اند.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۷ هزار و ۶۰۰ تن از متاثران در برف و کولاک، افزود: در این زمینه ۱۶ مصدوم هم از خدمات لازم بهره برده و به ۲ خانم باردار درفریدن و نیر هم خدمت رسانی شد.

رهاسازی ۶۰۰ دستگاه خودرو

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات اظهار کرد: در برف و کولاک استان‌های کشور ۶۰۰ دستگاه خودرو رهاسازی شده و در مجموعع ١٨٠تیم شامل ۶۴٠ امدادگر و نجاتگر خدمت‌رسانی کردند.

وی با اشاره به به‌کارگیری ۲۰۰ دستگاه خودروی عملیاتی در این استان‌ها، گفت: بر این اساس ۲ هزار و ۵۰۰ تخته پتو، ۱۲۰ کیلوگرم خرما، یک‌هزار و ۲۰۰ بسته بیسکویت و ۲۰ کیلوگرم کشمش میان افراد متاثر از برف و کولاک توزیع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز