خبرگزاری کار ایران

نجات چهار نفر در آتش سوزی مجتمع مسکونی اداری

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۲۳

دراین حادثه به هیچ یک از ساکنان و افراد حاضر در ساختمان آسیب جانی نرسید و فقط چهار نفر در واحد‌های خود در وضعیت نا‌ایمنی قرار گرفتند که همگی به کمک آتش نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند.

آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی و اداری در بلوار میرداماد باعثگرفتار شدن چهار نفر از ساکنان شد که همگی با تلاش آتش نشانان به سلامت نجات یافتند.

به گزارش ایلنا، در پی وقوع این حادثه، شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند که بی‌درنگ ستاد فرماندهی آتش نشانی ایستگاههای ۲۹،۱۱، ۱۱۰ و همچنین خودروی تنفسی و یک دستگاه بالابر را ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه ظهر دیروز به سوی محل آتش سوزی واقع در خیابان میرداماد، انتهای خیابان رازان روانه کرد.

محمود شادکی مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: زمانیکه آتش نشانان به محل رسیدند مشاهده کردند از پنجره‌های طبقات مختلف یک مجتمع پنج طبقه مسکونی و اداری، دود بسیار زیادی خارج می‌شود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله دست بکار شده، ضمن قطع برق و گاز، با بستن دستگاه تنفسی وارد ساختمان شدندو به بررسی کانون آتش پرداختند که معلوم شد آتش سوزی در کانال عمودی(رایزر) ساختمان رخ داده است.

شادکی تصریح کرد: با بروز آتش سوزی در کانال عمودی و شعله ور شدن کابل‌ها و سیم‌های برق در این مکان، دود و آتش وارد طبقات شد که براثر شدت حرارت سطح بیرونی دو در ورودی واحدهای اداری در طبقات چهارم و پنجم کاملا سوخته و سیاه شده بود ولی آتش به داخل واحد‌ها سرایت نکرده بود.

مدیرعملیات منطقه دو آتش نشانی با اشاره به نفوذ دود به راهروهای تمام طبقات و تعدادی از واحد‌های مسکونی و اداری، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دراین حادثه به هیچ یک از ساکنان و افراد حاضر در ساختمان آسیب جانی نرسید و فقط چهار نفر در واحد‌های خود در وضعیت نا‌ایمنی قرار گرفتند که همگی به کمک آتش نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند.

وی با اشاره به اینکه علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کار‌شناسان آتش نشانی در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی از طبقه اول به کانون آتش در قسمت کانال عمودی و رایز ساختمان دسترسی پیدا کرده و این آتش سوزی را در مدت کوتاهی خاموش کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز