خبرگزاری کار ایران

قاچاق مواد مخدر تحت پوشش انتقال خودروهای تصادفی به تهران

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۷۱

در بررسی‌های صورت گرفته از سوی ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد فردی به نام " م " در قالب محموله های ماشین های تصادفی، اقدام به حمل قاچاق مواد مخدر از شهرستان های جنوبی کشور به تهران می‌کند.

سوداگر مواد افیونی که تحت پوشش انتقال خودروهای تصادفی به تهران، اقدام به قاچاق مواد مخدر می کرد، توسط پلیس مبارزه با موادمخدرپایتخت دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، در تشریح خبر فوق گفت: در بررسی‌های صورت گرفته از سوی ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد فردی به نام " م " در قالب محموله های ماشین های تصادفی، اقدام به حمل قاچاق مواد مخدر از شهرستان های جنوبی کشور به تهران می کند.

وی افزود: بلافاصله نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهم صادر و تیم های عملیاتی برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی گفت: در همین راستا ماموران این یگان ضمن کنترل مبادی ورودی شهر تهران خودروهای مشکوک را تحت کنترل در آوردند تا اینکه خودروی متهم که در حال حمل یک خودروی تصادفی دیگر بود، در محدوده میدان " آقانور " شناسایی شد.

وی تصریح کرد: در عملیاتی ضربتی خودروی متهم متوقف و راننده که همان متهم اصلی پرونده بود، بازداشت و به همراه خودروی خود و خودروی تصادفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ بخشنده خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد که در قالب انتقال خودروهای تصادفی به تهران، مواد جاسازی شده را در درون وسایل نقلیه مزبور به تهران منتقل و به صورت خرده فروشی توزیع می کند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در خاتمه گفت: در بازرسی از داخل خودروی تصادفی ۳۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل آن جاسازی شده بود، کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز