خبرگزاری کار ایران

تدوین دستورالعمل جامع تیم‌های درمان اضطراری

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۶۲

خروجی کار تیم های درمان اضطراری، نیروهایی مجرب، چابک و ورزیده هستند که در حوادثو بلایای بیشترین نقش را در حفظ سلامت جامعه ایفا می‌کنند.

گردهمایی اعضای تیمهای بهداشت و درمان اضطرای و B. H. C. U جمعیت هلال احمر استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این گردهمایی با حضور روسا، مسئولین بهداشت و درمان و همچنین اعضای تیم های بهداشت و درمان اضطرای و B. H. C. U شعب تابعه این جمعیت برگزار شد.

سیدرضا رئیس کرمی در این گردهمایی ضمن تأکید بر اهمیت حوزه کاری درمان اضطراری در حوادثگفت: با توجه به اینک مقوله درمان اضطراری در جمعیت هلال احمر تازه کار است و به طور واضح بعد از زلزله بم در چرخه خدمات رسانی مجموعه قرارگرفته، اما با پیگیری و تلاش تمام کارکنان و مدیران این حوزه امروز از لحاظ امکانات و تجهیزات در سطح قابل قبولی قرار دارد.

وی در ادامه از تدوین دستورالعمل جامع تیمهای درمان اضطراری و ارسال آن به حوزه های سراسر کشور در آینده نزدیک خبر داد و افزود: خروجی کار تیم های درمان اضطراری، نیروهایی مجرب، چابک و ورزیده هستند که در حوادثو بلایای بیشترین نقش را در حفظ سلامت جامعه ایفا می‌کنند.

در ادامه حجه الاسلام و المسلمین محمدعلی صادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان تهران در سخنانی ضمن برشمردن ویژگی های یک نیروی داوطلب خدمت در کارهای خیر و عام المنفعه، رفع غم و آلام دیگران را بالاترین ارزش انسانی دانست.

گفتنی است در پایان این گردهمایی دکتر افشین علیخانی و دکتر داریوش جواهری به سئوالات مطرح شده حاضران در خصوص عملکرد تیم‌های بهداشت و درمان اضطرای و B. H. C. U پاسخ دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز