خبرگزاری کار ایران

وقوع ۲۳ حادثه جاده‌ای و گرفتاری در برف و کولاک

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۳۴۱

از این تعداد ۱۵ مورد حادثه جاده‌ای، ۲ مورد برف و کولاک و ۲ مورد حادثه شهری بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان جنوبی از اعزام ۲۲ تیم عملیات برای امدادرسانی به ۱۵۰ حادثه دیده در محورهای مختلف این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جواد خامسان با اشاره به وقوع ۲۳ حادثه جاده‌ای و گرفتاری در برف و کولاک اظهارکرد: از این تعداد ۱۵ مورد حادثه جاده‌ای، ۲ مورد برف و کولاک و ۲ مورد حادثه شهری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع بیش از ۱۵۰ نفر براثر وقوع حوادث، حادثه دیده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۴۹ نفر آسیب دیده‌اند که ۷ نفر از این افراد به بیمارستان منتقل، ۴۲ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده و به بیش از ۱۰۸ نفر از حادثه دیدگان نیز اسکان و تغذیه اضطراری داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی به آماده باش کامل نیروهای امدادی سراسر استان برای خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و ادامه داد: طی۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۷۶ نجاتگر، امدادگر و پرسنل در قالب ۲۲ تیم عملیاتی برای پوشش امدادی این حوادثاعزام شده‌اند.

برخورد زنجیره‌ای ۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین

وی همچنین با اشاره به یک فقره تصادف زنجیره‌ای ناشی از برخورد ۲ دستگاه تریلی، یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه کامیون و ۲ دستگاه خودروی سواری پراید در محور سربیشه – نهبندان، خراسان جنوبی گفت: با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی ۱۰ نفر از حادثه دیدگان از خطر حتمی نجات یافتند.

خامسان از اعزام ۱۴ دستگاه آمبولانس و انجام ۵ مورد عملیات‌‌ رها سازی به منظور پوشش امدادی این حوادثخبر داد و خاطرنشان کرد: افرادی که قصد تردد در محورهای برف گیر و کوهستانی استان را دارند، ضمن رعایت نکات ایمنی در رانندگی، قبل از حرکت تجهیزات سفر زمستانی از جمله زنجیر چرخ و البسه گرم را همراه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز