خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان امداد و نجات اعلام کرد:

اسکان اضطراری ۹۵۰ تن از گرفتاران در برف و کولاک / رهاسازی ۴۹۰ دستگاه خودرو

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۹۹

در این مدت ۲۰ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، سمنان، خراسان‌ رضوی، خوزستان، زنجان، قزوین، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان درگیر برف و کولاک بوده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام گزارش عملکرد امدادرسانی در برف و کولاک کشور در ۶ روز گذشته، گفت: در این مدت به ۴ هزار و ۵۰۰ تن از هموطنان در برف و کولاک ۲۰ استان کشور امدادرسانی شده است.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخ‌ساز با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک از ۱۷ تا ۲۲ دی در کشور، اظهار کرد: در این مدت ۲۰ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، سمنان، خراسان‌ رضوی، خوزستان، زنجان، قزوین، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان درگیر برف و کولاک بوده است.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۴ هزار و ۵۰۰ تن از هموطنان ۲۰ استان متاثر از برف و کولاک، اعلام کرد: بر این اساس امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر خدمات لازم را به ۷۶ مصدوم ارائه و ۱۰ تن از آنها، از جمله ۴ زن باردار را به مراکز درمانی منتقل کردند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر افزود: به علاوه ۶۶ تن از خدمات درمان سرپایی ارائه شد و ۹۵۰ تن نیز از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.

وی به رهاسازی ۴۹۰ دستگاه خودرو از برف اشاره و اظهار کرد: برای خدمت‌رسانی به هموطنان ۱۶۷ تیم عملیاتی شامل ۵۹۰ امدادگر و نجاتگر به کار گرفته و در مجموع ۹۴۰ بسته غذایی، ۷۶ کیلوگرم خرما و ۷۶۰ تخته پتو توزیع شد.

چرخ‌ساز افزود: عملیات امدادرسانی در محورهای خلخال - اسالم(گردنه الماس)، سرعین _ اردبیل(کلخوران ویند) و ایذه _ کوهرنگ(تاراز) همچنان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز